PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o kurs C w Wawie › Re: Pytanie o kurs C w Wawie
  • Data: 2002-01-24 16:21:32
    Temat: Re: Pytanie o kurs C w Wawie
    Od: ErkA <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Jan 2002 14:07:58 +0100, "Artur" <s...@p...com> wrote:

    >Witam,

    Ja tez sie ucze teraz c (ale ++ ;-)), wychodze z zalozenia, ze ksiazka
    nauczy mnie podstaw + kursy w internecie, a samemu to pewnie latami
    bede szlifowal i sie docieral w programowaniu (nie wiem jak ty, ale
    juz posiadam pewne doswiadczenie w programowaniu ;-)). Anyway kursy
    rzadko cos daja, lepiej samemu sie uczyc... nie przesypiac nocy by
    dojsc, ze brakuje srednika ;-)))

    Powodzenia w programowaniu
    --
    pozdrawiam rafi.