PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o firme rinf

  • 1. Data: 2005-02-21 13:04:52
    Temat: Pytanie o firme rinf
    Od: FINCH <p...@w...gov>

    Witam ,
    Czy ktoś z Państwa posiada informacje o firmie http://www.rinf.pl/ ?

    FINCH | http://korekty.konekto.com/

  • 2. Data: 2005-02-21 23:46:07
    Temat: Re: Pytanie o firme rinf
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    > Czy ktoś z Państwa posiada informacje o firmie http://www.rinf.pl/ ?

    mam nieco inne pytanka - czy komus udalo sie dostac u nich prace?

    wyslalem juz troche czasu temu moj cv i ani slowa - zastanawiam sie czy
    wypadlem az tak slabo, czy maja tak duze wymagania, badz bardzo specyficzne?

    jak wyglada rekrutacja w tej firmie?

  • 3. Data: 2005-02-22 10:06:58
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-21, FINCH <p...@w...gov> wrote:
    > Czy ktoś z Państwa posiada informacje o firmie http://www.rinf.pl/ ?
    Tak. Na pewno potrzebują lepszego webmastera. Strona wygląda na zrobioną
    pod IE a, przykładowo, w mozilli kompletnie się rozjeżdża.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Komu w drogę, temu laptop
    /z pamiętnika administratora/

  • 4. Data: 2005-02-23 08:30:30
    Od: b...@b...pl

    FINCH wrote:

    > Czy ktoś z Państwa posiada informacje o firmie http://www.rinf.pl/ ?

    Duże wymagania, kiepskie płace, obowiązkowe dobrowolne nadgodziny,
    wścibstwo, udowadnianie, że nie jest się wielbłądem, bałagan, częste
    rotacje zatrudnionych, wyzysk, nieroby niedouczeni kierownicy.

    Rekrutacje to budowanie bazy kandydatów i olewanie, nie realne szanse
    zatrudnienia, choć czasami ktoś musi posprzątać ten ich chlew.

    Ogólne - trzymać się z daleka. *

    *) Powyższe poglądy są subiektywne :^|

  • 5. Data: 2005-02-23 17:41:00
    Od: toms <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik Artur R. Czechowski napisał:

    > Tak. Na pewno potrzebują lepszego webmastera. Strona wygląda na zrobioną
    > pod IE a, przykładowo, w mozilli kompletnie się rozjeżdża.

    Pomijając taką "błahostkę" jak aktualność zawartych tam informacji.
    Tomek