PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podwyżka

  • 1. Data: 2005-02-21 11:59:35
    Temat: Podwyżka
    Od: "marcin" <t...@w...pl>

    Witam,

    czy można prośbę o podwyżke złożyć na piśmie czy lepiej osobiście stawić się
    u przełożonego? Jak myślicie?

    pozdrawiam,
    marcin

  • 2. Data: 2005-02-21 13:03:06
    Temat: Re: Podwyżka
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    Dnia 2005-02-21 12:59, marcin napisał(a) :
    > Witam,
    >
    > czy można prośbę o podwyżke złożyć na piśmie czy lepiej osobiście stawić się
> [...]

    Jeśli masz zdolności hipnotyzerskie, to najlepiej osobiście. Spójrz mu
    głęboko w oczy i powiedz mrocznym głosem "Jesteś dzikiem... jesteś
    dzikiem... daj podwyżkę..." (dla niezorientowanych:
    http://www.republika.pl/piowojc/film/3.htm - praca piąta)

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Ja nawet śpiąc potrafię odróżnić różowego sprzedawczyka Czang Kaj-Szeka

  • 3. Data: 2005-02-22 07:25:28
    Od: "JKW" <j...@w...pl>

    Witam
    Nigdy nie słyszałem o formie pisemnej prośby o podwyżkę. Takie sprawy
    raczej trzeba załatwiać w cztery oczy.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 4. Data: 2005-02-22 07:39:40
    Od: "AKS" <o...@b...zag.pl>

    JKW news:cvemko$ms2$1@atlantis.news.tpi.pl napisał (-a):

    > Witam
    > Nigdy nie słyszałem o formie pisemnej prośby o podwyżkę. Takie sprawy
    > raczej trzeba załatwiać w cztery oczy.
    > Pozdrawiam
    > Jacek

    A dlaczego nie?
    Ja ciagle zbywana przez szefa, napisalam jednostronicowe
    podanie, gdzie podalam zakres swoich obowiazkow, nowo
    zdobyte doswiadczenia (porownanie), podsumowanie
    i proponowana wysokosc podwyzki.
    Wyslalam szefowi maila - rekcja byla bardzo szybka -
    najpierw nerwowy wyklad ze strony szefa a potem podwyzka ;)

    --
    Pozdrowienia,
    AKS