PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak tanio prowadzi=E6 DS ?

  • 1. Data: 2005-02-21 11:20:55
    Temat: Jak tanio prowadzi=E6 DS ?
    Od: Grand <grand_ph@(wytnij_nawias)o2.pl>

    Witam
    Chcę zarejestrować DS, ale słyszałem, że można sobie obniżyć nieco ZUS.
    Znajomy proponuje abym podjął u niego pracę i z tego tytułu odprowadzał
    ZUS, natomiast kiedy zarejstruję DS nie będę musiał odprowadzać drugi raz
    ZUS.
    Czy to słuszne rozumowanie i czy warte zachodu ?

    --
    Grand

    10,00 pln dla Ciebie, GWARANTOWANE !!!
    tylko do 06.03.2005r.
    sprawdź to koniecznie !!!
    www.butylion.com

  • 2. Data: 2005-02-21 11:32:01
    Temat: Re: Jak tanio prowadzć DS ?
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Grand <grand_ph@(wytnij_nawias)o2.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Chcę zarejestrować DS
    ^^
    Działalność społeczną?

    JoP

  • 3. Data: 2005-02-21 17:30:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 21 Feb 2005 11:32:01 +0000 (UTC), "Jolanta Pers"
    <j...@g...pl> wrote:

    > ^^
    >Działalność społeczną?
    Mial na mysli Dom Studencki.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 4. Data: 2005-02-22 00:08:35
    Temat: Re: Jak tanio prowadzi=E6 DS ?
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 21 lut 2005 w liście
    [news:MPG.1c83e284f13b353f98968d@news.task.gda.pl] Grand
> [...]

    > odprowadzać drugi raz ZUS.
    > Czy to słuszne rozumowanie i czy warte zachodu ?

    Jeżeli twój znajomy jest tak dobry, że ci Zus postawi, to korzystaj.
    Prowadząc działalność gospodarczą będziesz musiał płacić "tylko"
    ubezpieczenie zdrowotne - ~150 zł/mc. Ale są też jakieś wymogi co do
    etatu - nie znam ich niestety.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki