PracaGrupypl.praca.dyskusje › ORGINAL

  • 1. Data: 2005-02-21 13:11:34
    Temat: ORGINAL
    Od: Mephisto <b...@v...pl>

    Ja mam pytanie jaka "firma" sprawdza legalnooeae oprogramowania na firmie
    je?eli mozna mi odpowiedziec bede wdzieczny DZIENKUJE i czekam na
    odpowiedzi

  • 2. Data: 2005-02-21 13:52:50
    Temat: Re: ORGINAL
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    "Mephisto"
    > Ja mam pytanie jaka "firma" sprawdza legalnooeae oprogramowania na firmie
    > je?eli mozna mi odpowiedziec bede wdzieczny DZIENKUJE i czekam na
    > odpowiedzi

    A kogo chcesz, ptaszku, podkablowac?
    To brzydko byc kapusiem, a potem bedziesz sie tlumaczyl z obecnosci na
    liscie jakiegos Wildstaina...
    Wróc do szkoly i poducz sie, zdziebko, ortografii.
    T.

  • 3. Data: 2005-02-21 14:41:13
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

    Uzytkownik "toster" <t...@W...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > liscie jakiegos Wildstaina...
    > Wróc do szkoly i poducz sie, zdziebko, ortografii.

    http://www.bsa.org/poland/

    A do tostera: ktos uzywajacy w DG pirackiego oprogramowania popelnia
    nieuczciwa konkurencje - dzieki kradziezy majac mniejsze koszty, moze
    oferowac produkt/usluge taniej niz ci uczciwi - ponizej rzeczywistych
    kosztow ponoszonych bez lamania prawa.

    A co kapusiostwa - polecam dzisiejszy Duzy Format w GW. Bardzo mi sie podoba
    wypowiedz profesora Osiatynskiego, ze jak by znal przypadek wyludzonej
    renty, to by chcial doniesc i podpisac sie pod tym wlasnym nazwiskiem.

    Inna sprawa, ze donoszenie o lamaniu prawa ze szczerego poczucia obowiazku
    obywatelskiego a z niskiej zemsty maja dla mnie troche rozne smaczki. To
    drugie ma brzydki. Ale skutek jest i tak taki sam. Pozyteczny.

    I.

  • 4. Data: 2005-02-21 15:13:39
    Od: Mephisto <b...@v...pl>

    Mon, 21 Feb 2005 14:52:50 +0100, na pl.praca.dyskusje, toster napisal(a):

> [...]
    > liscie jakiegos Wildstaina...
    > Wróc do szkoly i poducz sie, zdziebko, ortografii.

    Nie chodzi mi o to by kogos podkablowac ani sypac tylko mi chodilo kogo sie
    mam obawiac hmmm dalej czekam na odpowiedz i nie lubie jak ktos mnie
    oskaraza o kapusiowanie tak wiec............hmmm czy moze mi ktos
    odpowiedziec???????????????