PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o biura pracy

  • 1. Data: 2003-08-18 14:01:16
    Temat: Pytanie o biura pracy
    Od: "xnicram" <x...@W...pl>

    Jak to w końcu jest czy jeśli jestem zarejestrowany w biurze pracy w
    Miejscowości X to czy mogę korzystać z ofert pracy w biurze pracy miejscowości
    Y? Pytałem w dwóch biurach pracy tj. w miejscowości X i w miejscowości Y i w
    jednym uzyskałem informację iż mogę korzystać z ofert pracy w dowolnym biurze
    ale ze szkoleń i innych świadczeń specjalnych tylko w biurze macierzystym
    natomiast w biurze pracy w miejscowości Y uzyskałem informację iż mogę
    korzystać tylko z ofert pracy tylko w biurze w którym jestem zarejestrowany.
    Jak to w końcu jest?

  • 2. Data: 2003-08-18 14:09:08
    Temat: Re: Pytanie o biura pracy
    Od: "" <x...@o...pl>

> [...]
    > korzystać tylko z ofert pracy tylko w biurze w którym jestem zarejestrowany.

    A aby niebyło niejasności to chodzi mi o Powiatowe Urzędy Pracy

  • 3. Data: 2003-08-18 16:39:33
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    jesli to jest zwykla oferta to lokalizacja nie ma znaczenia
    natomiast dla aktywnych form ma znaczenie, gdyz musisz byc zarejestrowany w
    danym urzedzie

    Jean

  • 4. Data: 2003-08-24 13:34:30

    > jesli to jest zwykla oferta to lokalizacja nie ma znaczenia
    > natomiast dla aktywnych form ma znaczenie, gdyz musisz byc zarejestrowany w
    > danym urzedzie

    A czy jest jakiś prosty sposób na odróżnienie form aktywnych od nieaktywnych?