PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do wszystkich. › Re: Pytanie do wszystkich.
    From: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie do wszystkich.
    Date: Sat, 7 Jun 2003 20:52:17 +0200

    Użytkownik "Spiderman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bbs5km$5so$1@news.onet.pl...
    > Jak można przeżyć zarabiając 1000 złotych na łape? Z tych 1000 zlotych
    > trzeba opłacić mieszkanie (zakładam że się je ma) + dodatkowe opłaty.
    > Starałem się obliczyc i jakoś tak wychodzi mi zawsze ponad 1000 złotych,
    > które oddajemy z powrotem do kas. Ciekawe prawda ?

    Jeśli możesz, wynajmujesz z kilkoma osobami mieszkanie o nienajlepszym
    standardzie. W Krakowie możesz się zmieścić w 300PLN (z rachunkami). Do tego
    400 PLN na jedzenie, 50 PLN na komórkę, 70 PLN na bilet miesięczny MPK
    (jeśli nie jesteś studentem). Zostaje ci 180 PLN. Dużo to nie jest,
    wystarczy na kino raz w miesiącu i dwa wyjścia do knajpy tak, by jeszcze
    czasem kupić jakąś książkę czy ciuch. Możesz zrezygnować z części
    przyjemności, bo musisz jeszcze kupić jakieś kosmetyki. Da się, choć będzie
    na pewno ciężko. Jeśli masz dostęp do netu, możesz piracić muzykę, filmy,
    ściągać literaturę to akurat zupełnie legalnie). Oczywiście łamiesz prawo
    ale nie załóżmy, że skupiamy się na przeżyciu. Możesz próbować też nauczyć
    się jakichś przydatnych rzeczy, by coś dorobić. Jeśli jesteś z czegoś
    dobry - mogą to być np. korepetycje.

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++