PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do grupowiczow - zakladanie firmy... › Re: Pytanie do grupowiczow - zakladanie firmy...
  • Data: 2003-10-28 16:23:14
    Temat: Re: Pytanie do grupowiczow - zakladanie firmy...
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Oct 2003 09:08:00 +0100, Catbert <v...@w...pl>
    wrote:

    >zakup udziałów: 3.000
    OK
    >podwyższenie k.z. 25.000
    nie OK. podwyzszenie to bym policzyl tak max. 16% * 25.000
    i to tez nie koniecznie z dnia na dzien, a dlaczego 16%
    to ten kto ma wiedziec ten wie. a do tego te 16% byloby tylko
    na pare miesiecy a potem by wrocilo. podwyzszenie moze wiec nic nie
    kosztowac de facto.

    >rejestracja w krs (+fiki miki na prawnika, notariusza, monitor/sądowy,
    >nie do kompa/): 7.000
    notariusz, monitor 2.000
    prawnika mozna sprobowac znalezc wsrod znajomych
    (co nie oznacza ze kazdy znajdzie, ale jak nie znajdzie
    to czy prawnik wezmie 5.000 za pomoc w... no w czym? w przygotowaniu
    umowy spolki itp papierkow do startu? to ja pozdrawiam tego prawnika
    :) )

    >księgowa (biuro rachunkowe): 12.000 rok
    tez niekoniecznie tyle, ale to zalezy od znajomych :p

    >inne, fajne: min. 10.000 rok
    jakie, konkretnie?

    >biura nie liczę, zakładam, że w domu
    OK, ale nawet jak w domu za friko to liczy sie do przychodow spolki.

    >total: 57.000 (4.750 miesięcznie)
    miesiecznie to wychodzi

    >O ile za różne cuda w DG grozi najwyżej komornik i UKS to w z o.o.
    >pierdelek (+ komornik + UKS)
    przypominam ze w z o.o. wspolnicy odpowiadaja kapitalem wniesionym a
    zarzad wszystkim czym ma i tym czym nie ma tez. a w zarzadzie moze byc
    ten lub owen.

    Wszystko mozna, jak sie chce. Znam takie spolki, az czasem nie do
    konca za nimi nadazam w tym w czym robia aby bylo taniej :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl