PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie czy robić mgr? czy coś takiego.:

  • 1. Data: 2005-04-26 22:43:15
    Temat: Pytanie czy robić mgr? czy coś takiego.:
    Od: "bartekg" <S...@o...pl>

    Witam,
    Ukończyłem studia z tytułem inżyniera informatyki, zastanawiam się czy dalej
    się uczyć i robić polskiego inż. czy zrobić coś takiego Master of Science in
    Computer Science Uniwersytetu DePaul w Chicago - Amerykański odpowiednik
    polskiego tytułu magistra.
    Oferuje to szkola w nowym sączu. Jak na takie wykształcenie patrzą
    pracodawcy jest to to samo co mgr??
    Jak jest z zagranica, wiem ze jadac do usa i chcac miec tam dyplom mgr
    polskich uczelni to trzeba przejsc roczny kurs. Czy konczac takie cos w
    Polsce jestesmy w jednym szeregu z amerykanskimi mgr??

  • 2. Data: 2005-04-26 23:05:38
    Temat: Re: Pytanie czy robić mgr? czy coś takiego.:
    Od: "trzysio" <t...@w...pl>

    Użytkownik "bartekg" <S...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Ukończyłem studia z tytułem inżyniera informatyki, zastanawiam się czy
    dalej
    > się uczyć i robić polskiego inż.

    To jak z tym dyplomem ?

> [...]

    > polskich uczelni to trzeba przejsc roczny kurs.
    > Czy konczac takie cos w
    > Polsce jestesmy w jednym szeregu z amerykanskimi mgr??

    Idź dzisiaj spać - jutro przeczytaj, to co napisałeś i zadaj pytania jeszcze
    raz.
    Dobranoc

  • 3. Data: 2005-04-27 07:04:25
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

> [...]
    > Witam,
    > Ukończyłem studia z tytułem inżyniera informatyki, zastanawiam się czy

    no przecież chyba już masz tego inż. czy nie?
    a może tylko papierek masz?

    > Jak jest z zagranica, wiem ze jadac do usa i chcac miec tam dyplom mgr
    > polskich uczelni to trzeba przejsc roczny kurs. Czy konczac takie cos w
    > Polsce jestesmy w jednym szeregu z amerykanskimi mgr??

    hehe jesteś daaaalekkooooo w tyllllleeee

  • 4. Data: 2005-04-27 08:55:44
    Od: "bartekg" <S...@o...pl>

    > dalej
    >
    > To jak z tym dyplomem ?

    heHE , fakt bylem zmeczoony. Oczywiscie mam juz inż i chodziło mi o
    mgr.

    > Nowym Sączu

    > Idź dzisiaj spać - jutro przeczytaj, to co napisałeś i zadaj pytania
    > jeszcze
    > raz.

    Ale pytanie ponawiam, Ile jest wart taki tytuł jak ten uzyskany w
    Nowym Sączu, w Polsce i za granicą?

  • 5. Data: 2005-04-27 11:23:37
    Od: Paweł Gałecki <p...@o...pl>

    On Wed, 27 Apr 2005 00:43:15 +0200, bartekg wrote:

> [...]
    > polskiego tytułu magistra.
    > Oferuje to szkola w nowym sączu. Jak na takie wykształcenie patrzą
    To w Chicago czy w Nowym Sączu??? Jeżeli studiujesz w Nowym Sączu a
    dostajesz dyplom z Chicago to taki dyplom możesz sobie spokojnie
    odpuścić....

  • 6. Data: 2005-04-27 11:42:41
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Paweł Gałecki napisał(a):
    > To w Chicago czy w Nowym Sączu??? Jeżeli studiujesz w Nowym Sączu a
    > dostajesz dyplom z Chicago to taki dyplom możesz sobie spokojnie
    > odpuścić....
    Myslisz sie. W Nowym Saczu jest prywatna szkola wyzsza, zalozona bodajze
    przez Optimusa, majaca renome na polskim rynku. Podpisala ona umowe z
    uczelnia z usa i dzieki temu mozna w polsce studiowac i otrzymac dyplom
    amerykanski. jest to jak najbardziej naturalne - na takiej zasadzie np
    polskie uczelnie prowadzace kursy mba nawiazuja wspolprace z uczelniami
    zachodnimi i jesli chce sie otrzymac dyplom mba ktory ma jakas wartosc
    to nalezaloby poszukac takiej wlasnie szkoly

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 7. Data: 2005-04-27 13:25:13
    Od: Paweł Gałecki <p...@o...pl>

    On Wed, 27 Apr 2005 13:42:41 +0200, badzio wrote:

    > Myslisz sie. W Nowym Saczu jest prywatna szkola wyzsza, zalozona bodajze
    > przez Optimusa, majaca renome na polskim rynku.
    Renomę to ma dla mnie Uniwersytet Jagielloński,MIT, AGH ...ale to widocznie
    kwestia gustu..

> [...]
    > zachodnimi i jesli chce sie otrzymac dyplom mba ktory ma jakas wartosc
    > to nalezaloby poszukac takiej wlasnie szkoly.

    Co nie zmienia faktu że studiowanie prywatnie w Nowym Sączu ni jak się nie
    ma do rzeczywistego studiowana na Uniwersytecie w Chicago... (zwłaszcza z
    perspektywy rynku pracy)
    Nie sądzę żeby wykładowcy tej szkoły regularnie przyjeżdżali do Polski
    prowadzić zajęcia...Nie sądzę też żeby szkoła ta miała akredytacje to
    wydawania dyplomu magistra, więc tym sprytnym sposobem.......

  • 8. Data: 2005-04-27 13:41:33
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Paweł Gałecki napisał(a):
    > Renomę to ma dla mnie Uniwersytet Jagielloński,MIT, AGH ...
    dla mnie tez
    > Nie sądzę też żeby szkoła ta miała akredytacje to
    > wydawania dyplomu magistra, więc tym sprytnym sposobem.......
    tu sie mozesz mylic

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 9. Data: 2005-04-27 13:48:30
    Od: Paweł Gałecki <p...@o...pl>

    On Wed, 27 Apr 2005 15:41:33 +0200, badzio wrote:

    > dla mnie tez
    > tu sie mozesz mylic
    Nie sądzę, sprawdzałem ich stronę. Uczelnia nie wydaje dyplomu magistra z
    informatyki.