PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie czy robić mgr? czy coś takiego.: › Re: Pytanie czy robić mgr? czy coś takiego.:
    From: Paweł Gałecki <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie czy robić mgr? czy coś takiego.:
    Date: Wed, 27 Apr 2005 15:25:13 +0200
    Sender: p...@o...pl@blueice2n1.de.ibm.com

    On Wed, 27 Apr 2005 13:42:41 +0200, badzio wrote:

    > Myslisz sie. W Nowym Saczu jest prywatna szkola wyzsza, zalozona bodajze
    > przez Optimusa, majaca renome na polskim rynku.
    Renomę to ma dla mnie Uniwersytet Jagielloński,MIT, AGH ...ale to widocznie
    kwestia gustu..

    > Podpisala ona umowe z uczelnia z usa i dzieki temu mozna w polsce studiowac i
    otrzymac dyplom
    > amerykanski. jest to jak najbardziej naturalne - na takiej zasadzie np
    > polskie uczelnie prowadzace kursy mba nawiazuja wspolprace z uczelniami
    > zachodnimi i jesli chce sie otrzymac dyplom mba ktory ma jakas wartosc
    > to nalezaloby poszukac takiej wlasnie szkoly.

    Co nie zmienia faktu że studiowanie prywatnie w Nowym Sączu ni jak się nie
    ma do rzeczywistego studiowana na Uniwersytecie w Chicago... (zwłaszcza z
    perspektywy rynku pracy)
    Nie sądzę żeby wykładowcy tej szkoły regularnie przyjeżdżali do Polski
    prowadzić zajęcia...Nie sądzę też żeby szkoła ta miała akredytacje to
    wydawania dyplomu magistra, więc tym sprytnym sposobem.......