PracaGrupypl.praca.dyskusje[Pyt]Praca na gruszce › Re: [Pyt]Praca na gruszce
  • Data: 2007-05-23 22:06:05
    Temat: Re: [Pyt]Praca na gruszce
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Pracodawca oferuje na
    > początek 6,80zł na godz. + wyjazd,póżniej podnosi do 8,50zł +wyjazdy.Czy
    > tak
    > kształtują się zarobki w innych firmach tego typu?Za odpowiedzi i rady
    > będę
    > wdzięczny.

    Nie wiem jak to wychodzi miesięcznie, ale generalnie jest tak:
    Poniżej 4 tys netto wypłaty, kierowcy żyją z paliwa które "wygospodarują" i
    sprzedadzą. Na gruszcze są takie możliwości bo pracuje na postoju i mozna
    manipulowac czasem pracy/ zuzyciem paliwa. Bajką są wszelkiego rodzaju
    maszyny budowlane (koparki, spychy, równiarki i takie tam dźwigi i walce)
    Szwagier kumpla tak sobie żył na pompie do betonu. Pracowałem w firmie
    produkującej systemy do nadzoru i rozliczania floty i znam osobiście
    przypadki gdzie kierowca był w stanie sprzedać nawet 200 l paliwa dziennie
    (średnio po 2 zł/l do kieszeni bez podatku). Sprzedaże typu 20-50 l dziennie
    mogą być praktycznie nie do wykrycia
    Maszynista lokomotywy spalinowej wykonującej prace manewrowe był w stanie
    sprzedać do 500 l dziennie, tam jest bak 6,5 tony więc 500 litrów "gubiło
    się" przy odpowiedniej inżynierii rozliczeń .

    W przypadku stałej pracy i zarobków rzędu 4-5 tys netto kombinacje przestają
    się opłacać bo na dłuższą metę zawsze się kiedys wpada, a wtedy to różnie
    bywa.
    Byłem swiadkiem gdy dzięki "naszym" systemom w ciągu dnia namierzono i
    złapano na gorącym uczynku ok 20 osób (budowa A2 w 2005 r). Zwolnienie
    dyscyplinarne, policja, prokuratura, sprawa o kradzież.

    Na samochodach robiących trasy możliwości są mniejsze i skala także
    zdecydowanie mniejsza.
    --
    Jackare
    Bytom