eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje[Pyt]Praca na gruszce › Re: [Pyt]Praca na gruszce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!feed.news.interia.pl!not-for-m
    ail
    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [Pyt]Praca na gruszce
    Date: Thu, 24 May 2007 00:06:05 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <f32dip$lb8$1@news.interia.pl>
    References: <f31ka0$714$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: eci103.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1179957657 21864 83.22.224.103 (23 May 2007 22:00:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 May 2007 22:00:57 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: jacek.leszczuk % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:207072
    [ ukryj nagłówki ]

    >Pracodawca oferuje na
    > początek 6,80zł na godz. + wyjazd,póżniej podnosi do 8,50zł +wyjazdy.Czy
    > tak
    > kształtują się zarobki w innych firmach tego typu?Za odpowiedzi i rady
    > będę
    > wdzięczny.
    >
    Nie wiem jak to wychodzi miesięcznie, ale generalnie jest tak:
    Poniżej 4 tys netto wypłaty, kierowcy żyją z paliwa które "wygospodarują" i
    sprzedadzą. Na gruszcze są takie możliwości bo pracuje na postoju i mozna
    manipulowac czasem pracy/ zuzyciem paliwa. Bajką są wszelkiego rodzaju
    maszyny budowlane (koparki, spychy, równiarki i takie tam dźwigi i walce)
    Szwagier kumpla tak sobie żył na pompie do betonu. Pracowałem w firmie
    produkującej systemy do nadzoru i rozliczania floty i znam osobiście
    przypadki gdzie kierowca był w stanie sprzedać nawet 200 l paliwa dziennie
    (średnio po 2 zł/l do kieszeni bez podatku). Sprzedaże typu 20-50 l dziennie
    mogą być praktycznie nie do wykrycia
    Maszynista lokomotywy spalinowej wykonującej prace manewrowe był w stanie
    sprzedać do 500 l dziennie, tam jest bak 6,5 tony więc 500 litrów "gubiło
    się" przy odpowiedniej inżynierii rozliczeń .

    W przypadku stałej pracy i zarobków rzędu 4-5 tys netto kombinacje przestają
    się opłacać bo na dłuższą metę zawsze się kiedys wpada, a wtedy to różnie
    bywa.
    Byłem swiadkiem gdy dzięki "naszym" systemom w ciągu dnia namierzono i
    złapano na gorącym uczynku ok 20 osób (budowa A2 w 2005 r). Zwolnienie
    dyscyplinarne, policja, prokuratura, sprawa o kradzież.

    Na samochodach robiących trasy możliwości są mniejsze i skala także
    zdecydowanie mniejsza.
    --
    Jackare
    Bytom

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1