PracaGrupypl.praca.dyskusjePtanko o tytul mgr › Re: Ptanko o tytul mgr
    From: "Zorro" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ptanko o tytul mgr
    Date: Mon, 20 Oct 2003 11:23:57 +0200

    Użytkownik "Graff" napisał
    > tylko MS ? co to wlasciwie oznacza ?

    MSc = Master of Science (coś jak magister dla nauk technicznych)

    niektórzy piszą MS Eng. ale podobno dla obcych krajów nie ma to sensu

    widziałem też napisy Dipl.Eng. co niby ma sens ale to nie jest tak wysoko
    jak MSc

    zwykle pisze się też uczelnię i wtedy z reguły wiadomo o co chodzi

    (znacznie śmieszniej jest z tytułem np. docenta :-D albo dr hab)

    pozdrawiam