PracaGrupypl.praca.dyskusjePtanko o tytul mgr › Re: Re[2]: Ptanko o tytul mgr
  • Data: 2003-10-20 09:42:38
    Temat: Re: Re[2]: Ptanko o tytul mgr
    Od: "Zorro" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Graff" napisał
    > A czy samo Diploma wystarczy aby 'zagraniczni' zrozumieli, ze kandydat ma
    dyplom uczelni wyzszej ? Czy tez pisze sie MSc Diploma ?

    nie pisze sie MSc Dipl... poniewaz samo MSc wystarczy
    natomiast (nie jestem niestety specjalista w tym zakresie) o ile wiem samo
    Dipl nie oznacza ze masz studia, podobno jesli ukonczysz dobry college to
    tez masz taki tytul ale nie wiem niestety nic pewnego

    najpowszechniej w CV widzialem MSc Eng. ale nie wiem tez czy to ma sens

    odzywam sie mimo ignorancji bo widze ze nikt inny nie zabiera glosu

    mozesz tez podpatrzec na zyciorysy poslow czy np. Balcerowicza, moze tam
    widac jak im pisza

    pozdrawiam