PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Przerazajace bezrobocie › Re: Przerazajace bezrobocie
  • Data: 2013-02-06 09:44:22
    Temat: Re: Przerazajace bezrobocie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-06 09:38, z pisze:

    > Kwesta indywidualna. Mnie po kilkunastu latach pracy nadal szlag trafia
    > jak muszę czasem pracować przy projektach w których chodzi tylko o
    > przelewanie kasy pod przykrywką szczytnych ambitnych celów. Kasa na
    > konto spływa ale wiem że zostanę za to wydojony w podatkach. Ludzie to
    > widzą i przytakują bez mrugnięcia okiem. Ja tak nie potrafię.

    Widzisz, gdyby jeszcze było tak, że gdyby nie Ty, to kasa by się nie
    marnowała, politycy by byli uczciwi, a podatki byłyby niższe i ludziom
    by się żyło dostatniej, to można by mieć jakieś opory.

    A tak, mamy klasyczny dylemat więźnia - opłaca nam się doić ile wlezie.
    Można też spojrzeć na to z drugiej strony - im lepiej będziemy doić, tym
    szybciej padnie ta faszystowska krowa.

    --
    Liwiusz