PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przegiecie

  • 1. Data: 2006-06-20 11:24:43
    Temat: Przegiecie
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    pracuje w firmie ochrony
    normalnie sluzby sa 6,9,12 godzinne
    16-22, 22-7, 7-19,19-7

    Teraz mi przypadko 15 godzin od 16 do 7 bo jest za malo ludzi a dodatkowo
    doszla jakas impra wiec czesc ludzi w pojdzie na impre pilnowac; a ktos musi
    przeciez "pilnowac" obiektu wiec mam 15 godzin siedzenia :(, podczas gdy 12
    godzin to i tak juz bylo wykonczajace. Te 3 godziny wiecej to juz
    przegiecie:(

    Jak do tego sie odniesc ?
    15 godzin to z lekka za duzo

    Acha: kasa zadna rewelacja.napewno nie ma motywacji wiec sie pytam jak sie
    do tego odniesc.protestowac czy nie?

  • 2. Data: 2006-06-20 11:39:50
    Temat: Re: Przegiecie
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    rs napisał(a):
> [...]
    > 15 godzin to z lekka za duzo
    >
    > Acha: kasa zadna rewelacja.napewno nie ma motywacji wiec sie pytam jak sie

    wyjscie nr 1 - protestujesz = wylatujesz, a na Twoje miejsce przychodzi
    inny chetny
    wyjscie nr 2 - nie protestujesz = pracujesz po 15 godz i wykanczasz sie

    Proponuje zatem wyjscie nr 3 = zmiana zawodu

    --

    glos

  • 3. Data: 2006-06-20 13:25:38
    Od: "gg" <...@d...com>

    albo kraju

  • 4. Data: 2006-06-20 16:48:27
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "glosnetu" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    wyjscie nr 1 - protestujesz = wylatujesz, a na Twoje miejsce przychodzi
    inny chetny

    Przeciez napisal ze nie ma ludzi wiec wcale nie jest takie oczywiste ze
    przychodzi
    na jego miejsce ktos inny - mozna sprobowac negocjowac .

    pzdr

  • 5. Data: 2006-06-20 18:05:00
    Od: keisho <k...@w...pl>

    Przemek wrote:
    >[...]
    > Przeciez napisal ze nie ma ludzi wiec wcale nie jest takie oczywiste ze
    > przychodzi
    > na jego miejsce ktos inny - mozna sprobowac negocjowac .

    No tak, ale teraz pytanie, czy w firmie nie ma ludzi bo ciezko znalezc
    odpowiednich fachowcow z uprawnieniami, czy moze drugie i bardziej
    prawdopodobne, firma oszczedza i nie ma ludzi, bo nie oplaca sie
    zatrudniac innych, skoro mozna bedzie wykorzystac dotychczasowych
    przedluzajac im godziny pracy?
    Stawiam na drugą ewentualność.
    A do rozpoczynającego wątek: protestować, oczywiscie ze protestowac.
    Ale mądrze i nie samemu tylko grupą. Sprobuj namówić kilku innych
    pracownikow na rozmowę, przedstaw racjonalne argumenty i przyjmijcie
    wspolny plan działania. Potem przedstawcie swoj punkt widzenia
    pracodawcy; bez krzyków i gróźb że jak nie, to sie zwolnicie... nie tędy
    droga. Spokojną rozmową naprawde można wiele zdziałać.
    W koncu w tym wszystkim nie chodzi o wykorzystywanie jednej strony przez
    drugą, tylko o jasny układ: firma zatrudnia pracowników bo ma z tego
    korzyść, a pracownik pracuje w firmie, bo ma z tego pieniądze.
    Jesli natomiast nikt nie podniesie glosu w opisanej sprawie, to
    wczesniej lub pozniej spodziewajcie sie kolejnych wydłużen godzin pracy.
    Takie jest moje zdanie.

    --
    pozdrawiam
    keisho

    http://www.jubileria.pl -> piękna biżuteria, wyborne precjoza, doskonałe
    na prezent dla najbliższej Ci osoby.

    mailme: wywal cyfry z adresu

  • 6. Data: 2006-06-20 22:48:32
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    Mozna powiedziec, ze prawie zastepujesz 2 ludzi. Dzieki tobie moze istniec
    niepotrzebny czlowiek.

  • 7. Data: 2006-06-22 16:03:13
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PioM" <p...@h...com> napisał w wiadomości
    > Mozna powiedziec, ze prawie zastepujesz 2 ludzi. Dzieki tobie moze istniec
    > niepotrzebny czlowiek.

    polityk np.

    e.

  • 8. Data: 2006-06-24 15:24:52