PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w domu

  • 1. Data: 2006-06-20 15:06:56
    Temat: Praca w domu
    Od: "Grzegorz" <r...@h...com>

    Praca przez Internet, dystrybucja pakietów MLM.
    Proste, latwe i przyjemne - wiecej tutaj:
    http://www.ropoiwzk.com/witam.htm

  • 2. Data: 2006-06-20 19:21:37
    Temat: Re: Praca w domu
    Od: "zmarekz" <z...@w...pl>

    Czlowieku nie spamuj po grupach. Lepiej zamów se ten darmowy podrecznik o
    którym pisza na stronach które masz.
    Idaj se luzu z piramidami fiannsowymi.

  • 3. Data: 2006-06-20 19:58:18
    Od: "Grzegorz" <r...@h...com>

    zmarekz napisał(a):
    > Czlowieku nie spamuj po grupach. Lepiej zamów se ten darmowy podrecznik o
    > którym pisza na stronach które masz.
    > Idaj se luzu z piramidami fiannsowymi.

    Wybacz, ale chyba jestem na właściwej grupie, a co do piramidy, to
    właśnie prawnik kupił ode mnie pakiet wiedzy. Według twojego
    rozumowania, to PayPal i klikanie w banerki (Eurobarre, Klam itp.) też
    byłoby nielegtalne, bo zarabia się głównie dzięki poleconym.
    Pozdrawiam i spadam
    Grześ

  • 4. Data: 2006-06-20 20:13:37
    Od: "zmarekz" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <r...@h...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    zmarekz napisał(a):
> [...]

    rozumowania, to PayPal i klikanie w banerki (Eurobarre, Klam itp.) też
    byłoby nielegtalne, bo zarabia się głównie dzięki poleconym.

    To ze prawnik cos kupił to nie oznacza ze jest to dobre.
    A po drugie ta grupa służy do dyskusji o pracy a nie o oferowaniu pracy.
    Po trzecie i ostatnie wywieś swą oferte na jednej grupie a nie spamuj
    wszędzie.

  • 5. Data: 2006-06-20 20:26:51
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Grzegorz napisał(a):

    > Praca przez Internet, dystrybucja pakietów MLM.

    Ty nie wiesz co to jest MLM.

    > Proste, latwe i przyjemne - wiecej tutaj:

    To jest piramida finansowa z "towarem" w postaci e-bookow (z ktorych
    wiekszosc mozna sobie sciagnac przez e-mule - chyba tylko po to, zeby
    osobiscie przekonac sie, ze sa g* warte) udajacych towar. W poczatkach
    tego syfu w Polsce "handlowano" raportami czyli jakimis anglojezycznymi
    bzdetami. Z MLM'mem nie ma to nic wspolnego.

    > http://www.ropoiwzk.com/witam.htm

    A poza tym jestes glupim spamerem albo funkcjonalnym analfabeta skoro
    nie umiesz przeczytac ze zrozumieniem opisu grupy :D

    --
    Jednostką bałaganu jest ZUS. W prakyce nie występują tak wielkie
    wartości więc używamy przedrostków nano, piko i femto. Wzorzec zusa

  • 6. Data: 2006-06-20 20:27:55
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Grzegorz napisał(a):

    > Wybacz, ale chyba jestem na właściwej grupie,

    Wybacz ale chyba nie wiesz co piszesz. Przepros ladnie i sp* na wlasciwa
    grupe.

  • 7. Data: 2006-06-20 20:29:22
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Grzegorz napisał(a):

    > Wybacz, ale chyba jestem na właściwej grupie

    Wybacz ale chyba nie wiesz co piszesz. Przepros ladnie i wynos sie na
    wlasciwa grupe. Polecam alt.pl.smietnik albo alt.pl.szukam.frajera ;)

  • 8. Data: 2006-06-20 21:54:51
    Od: "Grzegorz" <r...@h...com>

    No i proszę, temat się rozwinął. Czyż dyskusja nie jest o pracy i
    spór nie dotyczy sposobu zarabiania?
    Czyli jesyeśmy w domu;-)
    gn

    Ps.
    Co was dak dżaźni, kto wam każe to czytać? Czyżby konkurencja?

  • 9. Data: 2006-06-20 22:03:06
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Grzegorz napisał(a):
    > No i proszę, temat się rozwinął. Czyż dyskusja nie jest o pracy i
    > spór nie dotyczy sposobu zarabiania?
    > Czyli jesyeśmy w domu;-)
    > gn

    Oferty pracy - alt.pl.praca.oferowana. Na pl.praca.oferowana i tak się
    nie dostaniesz. Koniec, kropka. Marsz do elementarza albo weź
    korepetycje u jakiejś nauczycielki nauczania początkowego.

    Konkurencja? W oszukiwaniu ludzi i tworzeniu piramidy finansowej? Nie,
    dziękuję - wole pozostać z czystym sumieniem.

  • 10. Data: 2006-06-21 05:53:25
    Od: "Grzegorz" <r...@h...com>

    > Konkurencja? W oszukiwaniu ludzi i tworzeniu piramidy finansowej? Nie,
    > dziękuję - wole pozostać z czystym sumieniem.

    Raczej - z pustą kieszenią;-)

    Ps.
    Oszust to ten, co bierze nic nie oferując lub obiecuje i nic nie daje.
    W MLM wszyscy mają równe szanse i nikt nikogo do niczego nie zmusza.
    Ciao;-)