PracaGrupypl.praca.dyskusje › Weekend/dni wolne podczas zagranicznej podróży służbowej

  • 1. Data: 2006-06-20 10:16:22
    Temat: Weekend/dni wolne podczas zagranicznej podróży służbowej
    Od: "MK" <k...@p...onet.pl>

    Witajcie!

    W dniach 12-30 czerwca jestem w delegacji służbowej poza granicami kraju. Czy
    za weekendy lub święta (np. Boże Ciało - tu gdzie jestem nie obchodzi się tego
    święta) wypadające w trakcie mojego pobytu za granicą należą mi się jakieś dni
    wolnego po powrocie do kraju?

    Z góry dziękuję za odp i ew. podstawę prawną.

    Pozdrawiam

    MK - Finlandia

  • 2. Data: 2006-06-20 13:26:03
    Od: u...@g...pl

    Jeżeli pracujesz tam w sobotę i niedzielę to oczywiście pracujesz w
    nadgodzinach i należą się albo pieniądze, albo wolne. To samo
    dotyczy świąt, pracujesz w polskiej firmie, więc obowiązuje Cię
    polski kalemdarz. Chyba że masz wtedy wolne, to nic się nie należy.