PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzedstawiciel handlowy, a akwizycja › Re: Przedstawiciel handlowy, a akwizycja
  • Data: 2002-08-08 08:06:54
    Temat: Re: Przedstawiciel handlowy, a akwizycja
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)> Jak ludzie reaguja
    > na przedstawicieli? Tak samo jak na akwizytorow?

    To zależy co i jak sprzedajesz. Ja w takiej pracy najczęciej wogóle nie
    rozmawiam z klientem o tym, co miałby kupić, chyba, że przy okazji. Nie
    czuje się przyciskany do muru, a i tak wie, na czym polega moja praca.
    Akwizytora od handlowca różni głównie to, że ten pierwzy zajmuje się
    robieniem wody z mózgu i stosowaniem "sztuczek". Drugi opiera swoją
    sprzedaż na zaufaniu klienta. Tyle, że na to zaufanie trzeba zapracować
    i nie można go zawodzić.

    Pzdr: Dogbert