PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzedstawiciel handlowy, a akwizycja › Re: Przedstawiciel handlowy, a akwizycja
  • Data: 2002-08-12 10:48:59
    Temat: Re: Przedstawiciel handlowy, a akwizycja
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

    Greg wrote:

    > Przypuszczam, ze z rehabilitacja byloby podobnie - odpowiada
    > szefostwo, ewentualnie wykonawcy. Jesli komus polece dobry sklep,
    > ktos cos tam kupi i poniesie straty. Nie bedzie oskarzac mnie tylko
    > sklep. Do mnie co najwyzej straci sympatie (choc w tej branzy to
    > sytuacja niedopuszczalna).

    Nie całkiem. Jeżeli Ty dobierasz odpowiedni produkt/ odpowiednią usługę
    do klienta, to w zależności od sytuacji mógłby jednak Ciebie skarżyc.
    Np. Ty dobierasz nieodpowiednią rehabilitację, firma pada, a on chce
    uzyskać zwrot kosztów leczenia negatywnych następstw takiej
    rehabilitacji. Albo - Ty dobeirasz nieodpowiedni sprzęt ortopedyczny.

    Nawet gdybyś się wybronił, to i tak ciągnące się latami sprawy wiążą się
    z dużymi kosztami.

    Ja bym się w coś takiego nie pakował, chociaż ja zbyt ostrożny jestem,
    pewnie dlatego nie zarabiam kokosów... Poza tym również miałbym
    watpliwości etyczne.

    Pozdrowienia,
    Krzysztof