PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedstawiciel Handlowy Citibank

  • 1. Data: 2005-04-28 22:48:06
    Temat: Przedstawiciel Handlowy Citibank
    Od: " Mirek" <m...@g...pl>

    Wybieram się jutro na rozmowę i w związku z tym proszę Was o opinie na temat
    tej pracy najchętniej osób które pracowały lub pracują na takim stanowisku.
    Słyszałem już o pracy w tym banku w charakterze PH gdzie zasuwa się własnym
    samochodem i dostaje 50zł za sprzedaną kartę(lub 90 dla wybrańców). W
    ogłoszeniu widniało "umowa o pracę,samochód,telefon,stała pensja+różnorakie
    prowizje możliwość awansu i takie tam") czy możliwe jest inne stanowisko czy
    to tylko ściema dla przyciągnięcia ludzi???jak myślicie??

  • 2. Data: 2005-04-29 07:06:55
    Temat: Re: Przedstawiciel Handlowy Citibank
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Mirek napisał(a):

> [...]
    > prowizje możliwość awansu i takie tam") czy możliwe jest inne stanowisko czy
    > to tylko ściema dla przyciągnięcia ludzi???jak myślicie??

    Myślę, że to ogłoszenie powinieneś czytać tak:
    "Umowa o pracę z pensją minimum, praktycznie nienormowany czas pracy,
    przez czas okresu próbnego używasz własnego samochodu i telefonu, a
    potem to się zobaczy. Po okresie próbnym nadal będziesz jeździł własnym
    autem, ale odpadlimy ci 100zł na koniec każdego miesiąca na poczet
    amortyzacji i kosztów paliwa - przecież wszędzie masz blisko. Będziesz
    pracował z wynagrodzeniem motywacyjnym, czyli zapłacimy ci tyle byś nie
    umarł z głodu, a ty będziesz się motywował, by na 2 piwa w miesiącu
    starczyło. Możesz zawsze awansować: z stanowiska Account Executive
    Manager, na Sales Representative Manager. Dostaniesz nowe wizytówki
    (kaucja 100zł)."

    ;-)

    Pitt, jutro na żagle!

  • 3. Data: 2005-04-29 09:37:49
    Od: pinki <p...@w...yeti.ismedia.pl>

    Użytkownik Mirek napisał:
> [...]
    > prowizje możliwość awansu i takie tam") czy możliwe jest inne stanowisko czy
    > to tylko ściema dla przyciągnięcia ludzi???jak myślicie??

    opowiem Ci wszystko dokladnie
    zatrudnienie przez firme DSA na etat, najpierw 3 miesiace, pozniej 3
    miesiace, pozniej na rok, pozniej na 10 lat.
    wszystko kontrakty.
    zarobki 1216 brutto.
    samochod to sciema. jest ich okreslona pula i zawsze otrzymuja
    "najlepsi" czyt. Ci ktorzy przepraszam za okreslenie " liza dupe szefowi"
    telefon w erze, 50 darmowych minut, reszta potracana z pensji
    klientow zdobywasz sam, czy to sa karty, konta, ubezpieczenia lub kredyty
    biuro na ulicy gizow.
    praca b.ciezka.
    wprowadzony system koreanski, glupie i bezmyslne raportowanie kazdego
    dnia pracy, tygodnia, miesiaca czyli musisz np chodzic po firmach i
    roznosic ulotki ergo w raporcie piszesz ile rozdales ulotek, komu i
    telefon do danej osoby, ktora to moze ewentualnie potwierdzic ze
    odwiedziles dana firme.
    na awans nawet nie licz.
    dodatkowe pytania mail lub gg:3218848

    pozdr
    pinki - szczesliwy ze dwuletnia przygode z ta instytucja ma juz za soba

  • 4. Data: 2005-04-29 10:09:42
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    pinki napisał(a):

> [...]
    > dodatkowe pytania mail lub gg:3218848
    >
    > pozdr
    > pinki - szczesliwy ze dwuletnia przygode z ta instytucja ma juz za soba

    Czyli nic się nie pomyliłem :-D

    Pitt

    P.S. Celowo nie ciąłem.

  • 5. Data: 2005-04-29 11:35:47
    Od: " Mirek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    pinki <p...@w...yeti.ismedia.pl> napisał(a):

> [...]
    > dodatkowe pytania mail lub gg:3218848
    >
    > pozdr
    > pinki - szczesliwy ze dwuletnia przygode z ta instytucja ma juz za soba

    Wielkie dzięki za informacje potwierdziły się wszystkie moje
    przypuszczenia-jednym słowem robota nie dla mnie.
    pozdrawiam