PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inzynier, programista ile na poczatek

  • 1. Data: 2005-04-28 21:07:07
    Temat: Inzynier, programista ile na poczatek
    Od: "student" <a...@v...pl>

    Witam,

    niedlugo mam rozmowe w sprawie pracy, mozecie mi powiedziec jakie zarobki podac
    gdy o to zapytaja?

    To bedzie praca na pelen etat jako programista C++, ale nie mam wczesniejszego
    doswiadczenia z pracy, jedynie wiedze i troche malych projektow.

    Jaka stawke moge im zaproponowac? I tez prosze o odpowiedz jakie sa typowe
    stawki programistow.

    Z gory dzieki.

  • 2. Data: 2005-04-29 07:21:27
    Temat: Re: Inzynier, programista ile na poczatek
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "student" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wczesniejszego
    > doswiadczenia z pracy, jedynie wiedze i troche malych projektow.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    proponuje 800 brutto

  • 3. Data: 2005-04-29 07:43:46
    Od: BbT <b...@h...mala_pulapka_do_usuniecia.pl>

    Mariusz napisał(a):
    > Użytkownik "student" <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > podac

    > wczesniejszego

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > proponuje 800 brutto

    Czyli ponizej minimum? To chyba niezgodne z kodeksem pracy (no chyba, ze
    swierzo upieczony absolwent).
    Ja proponuje nie schodzic ponizej 1500 - 2000 brutto. W koncu jestes
    specjalista, a nie sprzataczka. Gdy bedziesz mial bogate doswiadczenie,
    to przemnozysz przeciez ta kwote przez 3, 5 lub 10.

    --
    Pozdrawiam: BbT

  • 4. Data: 2005-04-29 09:02:40
    Od: Paweł Gałecki <p...@o...pl>

    On Fri, 29 Apr 2005 09:21:27 +0200, Mariusz wrote:

    > Użytkownik "student" <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > podac

    > wczesniejszego
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > proponuje 800 brutto
    operator łopaty zarabia więcej....(też bez doświadczenia)

  • 5. Data: 2005-04-29 12:34:53
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    BbT <b...@h...mala_pulapka_do_usuniecia.pl> wrote:

    > Ja proponuje nie schodzic ponizej 1500 - 2000 brutto. W koncu jestes
    > specjalista, a nie sprzataczka. Gdy bedziesz mial bogate doswiadczenie,
    ^^^^^^^^^^^

    Ze jak przepraszam?
    Jak mozna byc specjalista nie majac zadnego doswiadczenia?

    > to przemnozysz przeciez ta kwote przez 3, 5 lub 10.

    Po co sie ograniczac. Od razu 50 razy wiecej.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 6. Data: 2005-04-29 12:47:17
    Od: BbT <b...@h...mala_pulapka_do_usuniecia.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^
    >
    > Ze jak przepraszam?
    > Jak mozna byc specjalista nie majac zadnego doswiadczenia?

    Poza doswiadczeniem istnieje jeszcze cos takiego jak wiedza i
    wyksztalcenie. Czlowiek posiadajacy wiedze jest chyba bardziej cenny od
    robola bez wyksztalcenia. Powinien byc zatem, moim zdaniem, inaczej
    wynagradzany.

    --
    Pozdrawiam: BbT

  • 7. Data: 2005-04-29 16:07:47
    Od: "zdzisiek" <zdzisiek@no_spam.pl>

    a w jakim miescie??

  • 8. Data: 2005-04-29 20:51:05
    Od: "autor" <a...@v...pl>

    > a w jakim miescie??

    Poznan

  • 9. Data: 2005-04-30 07:21:28
    Od: Piotr <a...@a...mil.pl>

    Paweł Gałecki wrote:

    > operator łopaty zarabia więcej....(też bez doświadczenia)

    Tyle że teraz jest o wiele większa podaż początkujących informatyków niż
    dobrych tzw. robotników wykwalifikowanych

    Piotr

  • 10. Data: 2005-04-30 09:49:49
    Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl>

    To ja tez sie dolacze do pytania, tyle ze jestem z Warszawy i bede mgr po dziennych
    PW. To czym bym sie chcial zajmowac to programowanie w C# .NET i bazy danych. Nie
    pracowalem nigdy jako programista (oficjalnie) ale napewno poradzilbym sobie np. z
    aplikacjami bazodanowymi.