PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzeciętny szary pracownik › Re: Przeciętny szary pracownik
  • Data: 2004-11-24 21:05:54
    Temat: Re: Przeciętny szary pracownik
    Od: "Agnieszka Krawczyk" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rezydent <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Mieszka w Warszawie na jakimś osiedlu niedaleko centrum więc czynszu za 60
    > pokojowe mieszkanie płaci 400 zł

    pewnie Ci chodzilo o 60 metrowe mieszkanie... kilka lat temu za wynajecie 28
    metrowej nowo wybudowanej kawalerki na bielanach (czyli daleko na północy DC)
    placilam 900 zł, wiec nie mam pojecia skąd wytrzasnales te 400 zl na 60
    metrów blisko centrum

    > Internet mu jest potrzebny w domu, dla rozrywki,zabawy i nauki więc razem z
    > TV kablową płaci 109zł

    Aster City kablówka+internet 159 pln

    > 4 razy w miesiącu odwiedza super- lub hipersklep i zostawia tam jednorazowo
    > ok. 50 zł co daje 200 zł/mies

    tyle wystarczy na baaardzo skromne jedzenie nie wliczając "chemii" i srodkow
    czystosci