PracaGrupypl.praca.dyskusjeProwadzenie kiosku - od czego zacząć? › Re: Prowadzenie kiosku - od czego zacząć?
    From: "Gotex" <N...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prowadzenie kiosku - od czego zacząć?
    Date: Mon, 7 Apr 2003 00:27:29 +0200

    Użytkownik "posrednik_2wp" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b6ot0a$pdv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > ,żeby
    ZUS
> [...]
    > sposób bardzo widoczny, a wręcz ostentacyjny dając środowisku wokół do
    > zrozumienia, że nie zastaje na noc tam nic wartosciowego, to włamanie masz
    > jak w banku. Przykre, ale niestety prawdziwe.
    > Byc może Ci sie powiedzie, ale słowo "powiedzie" oznacza, że bedzie Cie
    stać
    > na wszystkie opłaty łącznie z domowymi i troszke zostanie żeby wrzucić cos
    > do garnka. Jesli liczysz na jakieś oszczędności.... a może jest to
    doskonały
    > punkt i sie uda, lecz nie sądzę, aby na zatrudnienie drugiej osoby było
    Cie
    > kiedykolwiek stać.
    > Pozdrawiam- Adam
    >
    > Podpisuję się pod Adamem.
    I jeszcze dodam że u nas w mieście bardzo ludzie nażekają i rezygnują z tego
    rodzaju działalności.
    Jeżeli już napalisz się że nikt Ci nie przetłumaczy to żeby nie płacić tak
    ZUSu -600zł. zarejestruj działalność na emeryta lub renciste oni płacą tylko
    składkę na ub. zdrowotne ok.100zł.(mama ,0jciec)musisz tak kalkulować abyś
    miała coś dla siebie.Porozmawiaj z kimś kto prowadzi handel w kiosku (prawdy
    nie zawsze się dowiesz) ale proszę przemyśl z tego co piszesz to twoje
    marzenia chwilowy zapał -prawda czasami może okazać się gorzka.
    POWODZENIA ja to przerabiałam