PracaGrupypl.praca.dyskusjeProwadzenie kiosku - od czego zacząć? › Re: Prowadzenie kiosku - od czego zacząć?
    From: "posrednik_2wp" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prowadzenie kiosku - od czego zacząć?
    Date: Sun, 6 Apr 2003 11:47:07 +0200

    > dobrze ,a ty piszesz że stworzysz komuś miejsce pracy weż się zastanów
    ,żeby
    > mieć pracownika to musisz mu ufać,żeby nie miał drugiej pensji bez twojej
    > wiedzy na kasie nie zawsze musi zarejestrować towaru,a ty dowiesz się przy
    > remanencie.Nigdy nie zatrudniaj obcych .
    > Policz ile ty musisz w tym kiosku sprzedać żeby zarobić na same opłaty ZUS
    > ,dzierżawa itp.A chodzi przede wszystkim o to żebyś to ty miała godną
    > pensję.
    > Jak wygląda handel w kiosku bilet gazeta papierosy chemia nie idzie kto
> [...]

    Nie wiem w jakim punkcie ma znajdowac sie ten kiosk i jak wygląda sprawa
    konkurencyjnych takich punktów w pobliżu, dla tego nie wypowiadałem sie w
    tej kwesti. Ale muszę podpisać się-niestety- pod tym co powyzej napisał
    Gotex.

    Dodam jeszcze, że od poczatku bedziesz OBSERWOWANA przez potencjalnych
    złodziei. Tu dolicz jeszcze koszty ubezpieczenia. Jeśli nie bedziesz wynosić
    z kiosku wartościowych rzeczy jak papierosy, karty telefoniczne i inne i w
    sposób bardzo widoczny, a wręcz ostentacyjny dając środowisku wokół do
    zrozumienia, że nie zastaje na noc tam nic wartosciowego, to włamanie masz
    jak w banku. Przykre, ale niestety prawdziwe.
    Byc może Ci sie powiedzie, ale słowo "powiedzie" oznacza, że bedzie Cie stać
    na wszystkie opłaty łącznie z domowymi i troszke zostanie żeby wrzucić cos
    do garnka. Jesli liczysz na jakieś oszczędności.... a może jest to doskonały
    punkt i sie uda, lecz nie sądzę, aby na zatrudnienie drugiej osoby było Cie
    kiedykolwiek stać.
    Pozdrawiam- Adam