PracaGrupypl.praca.dyskusjeProwadzenie kiosku - od czego zacząć? › Re: Prowadzenie kiosku - od czego zacząć?
    From: "Gotex" <N...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prowadzenie kiosku - od czego zacząć?
    Date: Sat, 5 Apr 2003 20:17:32 +0200

    Użytkownik "o_laz" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b6976d$550$1@korweta.task.gda.pl...
    > Witam szanownych grupowiczów!
    >
    > Znalazlam swietne miejsce na kiosk w moim miescie i wymyslilam sobie ze
    > podpisze umowe z Kolporterem -> stworze dla siebie (a moze jeszcze dla
    > kogos) miejsce pracy. Pytanie :
    > 1. od czego zacząć? pewnie jakies zezwolenie w urzedzie miasta na
    > postawienie budki itp, a moze Kolporter to zalatwia?
    > 2. jakie sa poczatkowe koszta? czy Kolporter uwzględnia raty? (ew. jestem
    > stanie dopozyczyc pieniadze ale wole zeby byla to jak najmniejsza suma,
    > wiadomo... )
    >
    > Być może ktoś z Was prowadzi kiosk i pomoże mi w tej kwestii?
> [...]
    dobrze ,a ty piszesz że stworzysz komuś miejsce pracy weż się zastanów ,żeby
    mieć pracownika to musisz mu ufać,żeby nie miał drugiej pensji bez twojej
    wiedzy na kasie nie zawsze musi zarejestrować towaru,a ty dowiesz się przy
    remanencie.Nigdy nie zatrudniaj obcych .
    Policz ile ty musisz w tym kiosku sprzedać żeby zarobić na same opłaty ZUS
    ,dzierżawa itp.A chodzi przede wszystkim o to żebyś to ty miała godną
    pensję.
    Jak wygląda handel w kiosku bilet gazeta papierosy chemia nie idzie kto
    kupuje teraz w kiosku proszek sporadycznie .Przemyśl i policz nim zaczniesz
    to jest ciężki chleb wstajesz 5 rano pracujesz cały dzień 13 godz. bo nie
    zamkniesz kiosku.Musisz martwić się o towar nie masz na nic czasu chyba że
    pomoże Ci rodzina .
    KIOSK wada - nie ma gdzie się wysikać o tym nie pomyślałaś,a to ważne.
    POWODZENIA to nie te czasy co kiedyś że kiosk dawał kasę.