PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosze o ocene CV i LM

  • 11. Data: 2005-11-10 18:55:17
    Temat: Re: Prosze o ocene CV i LM
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "czarny" napisał w wiadomości
    > Aby ten watek nie zszedł na niewlasciwe tory zawczasu piszę: czy mozesz
    > uzasadnic swoja opinie, ze w tym przypadku przed 'a' nalezy sie przecinek?

    Za SJP:
    Wyrażenia typu: na przykład, chyba, przynajmniej, zwłaszcza, prawdopodobnie,
    ewentualnie, nawet, raczej poprzedzamy przecinkiem, jeśli uwypuklają one
    treści zapowiedziane w członie poprzedzającym i mają charakter
    dopowiedzenia; w mowie byłyby one poprzedzane krótką pauzą.

    pzdr,
    Aga

  • 12. Data: 2005-11-12 18:42:21
    Od: m...@o...pl

    Cześć,

    Ludzie szukający pracy, zastanówcie się ...

    Tak patrze na Wasze wypowiedzi z serii CV do oceny.

    Pomyślcie ... co sami robilibyście będąc pracodawcą przeglądającym życiorysy.

    --------------------

    Dostajecie 100 życiorysów, i KAŻDY jest inny ....

    Masakra ...

    A wiem co mówię, bo pracuje aktualnie (od 2 listopada) w dziale kadr jednego z
    większych pracodawców w Polsce :).

    --------------------

    Każdy życiorys jest inny ... W jednym dane adresowe, wykształcenie są u góry,
    w innym na dole itp.

    Czasochłonne jest wyszukiwanie tych informacji ...

    ------------------

    Dlatego bardzo spodobał nam się pomysł osób szukających pracy, które stworzyły
    nowy portal rekrutacyjny działający pod adresem www.szukampracy.com.pl

    1. BAZA zupełnie bezpłatna dla pracodawców (nic nie musimy płacić za
    pozyskiwanie danych)

    2. Osoby szukające pracy uaktualniają swoje życiorysy z poziomu własnych
    komputerów (własny login i hasło) ...

    3. Dostęp do bazy 24h/ godzinę ...

    Aktualnie właśnie korzystam z tej bazy ...

    -------------

    Reasumując ...

    Zlitujcie się nad pracodawcami. Każdy z Was na swój ,,SPOSÓB NA ŻYCIORYS''.

    A nam pracodawcom wygodniej jest jak jest JEDEN WZÓR, w którym wiemy gdzie
    szybko znajdziemy ZAWSZE W TYM SAMYM MIEJSCU poszukiwane przez nas informacje.

    Tak jak jest to w tym nowym projekcie na www.szukampracy.com.pl

    Poza tym baza ta ma także CV po angielsku, które bardzo łatwo nam się
    przegląda ...

    --------------

    Pozdrawiam i życzę dużo wytrwałości w poszukiwaniu pracy.

    P.S. PRYWATNIE

    www.szukampracy.com.pl - to jedyna wg mnie w Polsce baza CV, której
    przeglądanie nic nie kosztuje pracodawców.

    Ja zamieściłem tam moją CV i po niecałym miesiącu mam pracę.

    Naprawdę fajna stronka.

    Polecam i jeszcze raz pozdrawiam wszystkich szukających pracy.

  • 13. Data: 2005-11-12 18:49:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    m...@o...pl napisał(a):

    > Naprawdę fajna stronka.

    Spamujesz? Won...

    j.

  • 14. Data: 2005-11-13 20:00:03
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    mlody napisał(a):
    > Jezeli ktos ma ochote wypowiedziec sie na temat moich dokumentow aplikacyjnych
    > to bardzo prosze
    >
    > http://scepcio.w.interia.pl/
    >
    > Pozdrawiam

    Przdstawię Ci możliwe przemyślenia, nastawionego sceptycznie rekrutera:

    W zwiazku z ogłoszeniem zamieszczonym na stronie www.adres.pl dotyczacym
    pracy na stanowisku Nazwa Stanowiska, zgłaszam swoj kandydature. - Aha,
    jedyną motywacją tego faceta jest to, że ogłoszenie wisi w necie.

    Mysle, ze moja osoba spełnia stawiane przez Panstwa wymagania. - Facet
    sam nie jest pewien, czy spełnia czy nie spełnia.

    zdobyłem wiedze teoretyczna z szerokiego zakresu informatyki - no dobra,
    chwali się teorią, znaczy, że praktyki nie nabył.

    Sadze, ze zatrudnienie mnie w panstwa firmie pozwoliłoby mi na dalsze
    poszerzanie wiedzy informatycznej i zapewniłoby ciekaw prace - to miło,
    że facet traktuje naszą firmę, jako szkołę, w której dostanie jeszcze
    kasę za naukę.

    Bardzo ch tnie poszerzam swoj wiedz ,
    co pozwala no bycie jeszcze lepszym pracownikiem. - na razie jeszcze nie
    przekonał nas, czy w ogóle jest dobrym pracownikiem.

    Mysle, ze moja kandydatura sprosta Pa stwa oczekiwaniom. - znów się waha.

    itd.

    Więcej konkretów, korzyści, zdecydowania, logicznego przekazu.

    pozdr.
    m.