PracaGrupypl.praca.dyskusjePropozycja moderowania pl.praca.szukana › Re: Propozycja moderowania pl.praca.szukana
  • Data: 2004-08-11 10:51:42
    Temat: Re: Propozycja moderowania pl.praca.szukana
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 12:44:31 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> napisał:

    > krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 12:42:13 +0200]:

    > Nic nie zalecasz tylko pajacujesz.

    Nie pajacuje tylko badam zainteresowanie zalozeniem moderowania na grupe,
    ktora powinna podlegac podobnym zasadom jak ppo , a moze nawet wiekszemu
    nadzorowi, gdyz idzie na nia wiecej postow. W dodatku - o zgrozo -
    pojawiaja sie na niej nawet posty o pracy oferowanej.
    z tonu wypowiedzi osob adminopodobnych widze faktycznie, ze latwiej bedzie
    zalozyc moderowanie na praca szukana niz zdjac z ppo.
    Jesli uda sie to przeprowadzic, to mam nadzieje sie znalezc w nielicznej
    grupie osob publikujacych ogloszenia zgodnie z FAQ co ulatwi mi
    znalezienie pracy.
    w ten sposob, poprzez zalozenie moderowania na pps polacze interes
    spoleczny z osobistym.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##