PracaGrupypl.praca.dyskusjePropozycja awansu › Re: Propozycja awansu
  • Data: 2007-08-10 13:51:54
    Temat: Re: Propozycja awansu
    Od: "Gienek" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedyś dawno temu byłem kierownikiem i wspominam to jako koszmar. Praca między
    młotem a kowadłem. Najbardziej mnie w tej pracy dobijało to, że musiałem
    przekazywać pracownikom polecenia szefa które kłóciły się z moim sumieniem jako
    własne :( . Szef na początku mojej pracy zastrzegł sobie, że to co on mówi do
    mnie to jest tajemnica. A ja przekazuję pracownikom polecenia jako ja i na
    własną odpowiedzialność. Oczywiście pracownicy winili mnie za wszystkie
    niedorzeczne pomysły szefa a ja niestety nie mogłem powiedzieć od kogo pochodzi
    polecenie.

    Może to tylko było tak w tej firmie w której kiedyś pracowałem. Może w innych
    tak nie ma. Wiem jedno. Musieliby mi naprawdę sporo zapłacić żebym znowu został
    kierownikiem.