PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programy Partnerskie? Prawda czy fikcja?

  • 1. Data: 2004-02-26 16:24:41
    Temat: Programy Partnerskie? Prawda czy fikcja?
    Od: "Radmin" <r...@a...com>

    Od dłuższego czasu zastanawiam się ile jest prawdy w propozycjach, które tak
    często pojawiają się w Internecie a dotyczą możliwości zarobkowania w
    oparciu o tzw. Program Partnerski. Miałem okazję osobiście to sprawdzić
    tylko w dwóch przypadkach, niestety zawiodłem się sromotnie. Czy były to
    przypadki odosobnione, czy niestety PP to zwykła pomyłka?

  • 2. Data: 2004-02-26 17:14:26
    Temat: Re: Programy Partnerskie? Prawda czy fikcja?
    Od: "misz | dva.pl" <m...@z...pl>

    ja nie nazekam, przypuszczam ze zawiedzeni sa np. posiadacze serwisow o
    ogladalnosci kilku tys miesiecznie ktorzy licza ze co drugi uzytkownik
    skozysta z ich uslug ... a kozysta co 0.02

    majac nawet ogladalnosc 10 000 miesiecznie daje to teoretycznie 200
    potencjalnie zainteresowanych.

  • 3. Data: 2004-02-27 08:18:44
    Od: neco <h...@-...poprostu.net>

    Dnia 2004-02-26 18:14, Użytkownik misz | dva.pl napisał:
> [...]
    > skozysta z ich uslug ... a kozysta co 0.02
    >
    > majac nawet ogladalnosc 10 000 miesiecznie daje to teoretycznie 200

    A ja mam pytanie jak rozliczyć dochody z programu partnerskiego?
    Tzn. ja jako sklep internetowy daję powiedzmy 2% od obrotu
    partnerowi-osobie fizycznej.
    W jakiej formie jej to wypłacić?? Umowa-zlecenie? Nawet jak to będzie 5
    zł :-) ?

  • 4. Data: 2004-02-27 11:37:21
    Od: "Radmin" <r...@a...com>

[...]

    Spsób jest prosty, robią to wszystkie większe sklepy posiadające PP,
    ustalają minimalną wartość wypłaty np. 50 PLN, pomniejszają o podatek
    należny z tytułu umowy (zlecenie, dzieło) i po sprawie. Ważne: należy
    precyzyjnie określić w umowie o dzieło co tym dziełem jest, ale to już
    problem księgowy.