PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarabiaj klikając

  • 1. Data: 2004-02-26 13:54:19
    Temat: zarabiaj klikając
    Od: "Czarny" <s...@b...pl>

    Zapisz się do HAJCCOM i sprawdź ile możesz zarobić! To
    najlepszy system w Polsce! Wypłata już od 25zł. Kliknij na link poniżej i
    wypróbuj nas. To nic nie kosztuje!

    http://www.hajc.com/signup.php?who=3ec598af99b9d4aae
    bf70720aac3b5d4

    Po załadowaniu się strony wystarczy, że wpiszesz swój E-mail. Wszystkie
    potrzebne informacje dostaniesz w liście zwrotnym. Gorąco polecam!
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-26 14:15:19
    Temat: Re: zarabiaj klikając
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czarny <s...@b...pl> napisał(a):

    > ... Kliknij na link poniżej i
    > wypróbuj nas. To nic nie kosztuje!

    najlepiej rozpocząć od kliknięcia się w czoło - podobno pomaga,
    a też nic nie kosztuje

    Marek

  • 3. Data: 2004-02-26 16:07:10
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Czarny wrote:

> [...]
    >
    > Po załadowaniu się strony wystarczy, że wpiszesz swój E-mail. Wszystkie
    > potrzebne informacje dostaniesz w liście zwrotnym. Gorąco polecam!

    Na drzewo, dzyndzlu.

    s...@b...pl
    s...@b...pl
    s...@b...pl