PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista - pytania › Re: Programista - pytania
  • Data: 2008-02-05 07:20:06
    Temat: Re: Programista - pytania
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 5 Feb 2008 00:13:45 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):
    > Co więcej korzystam na codzień z oprogramowania napisanego w Javie (IDE)
    > i też jakoś nic złego się nie dzieje.

    Ciekawe. Na mojej maszynie (1.5 GB RAM, P4 2.4 GHz) sztandarowy
    produkt czyli Eclipse po kilku godzinach zostawienia bez opieki, zżera
    wszystkie zasoby i jedyne, co można nim. Podobne doświadczenia
    mają niemal wszyscy ludzie z mojego projektu, którzy go używają
    (ok. 15-20 osób).
    A są mniejsze narzędzia, jak np. MIB Browser, które robią to
    samo jeszcze szybciej.

    Pozdrawiam,
    Waldek