PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista - pytania › Re: Programista - pytania
  • Data: 2008-02-04 23:13:45
    Temat: Re: Programista - pytania
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-02-04, Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM> wrote:

    > Może jakieś obiektywne testy wydajności na poprarcie tej jakże śmiałej
    > tezy.

    A w googlu nic nie ma?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_Java_and_
    C%2B%2B#Performance
    rozdział dot. wydajności.

    > Dokłądnie to Ci próbujemy zasugerować.

    Nie mi to po pierwsze. I uprawiacie fanboyizm C++, nie dopuszczając
    do świadomości istnienia innych języków, które mogą być użyteczne,
    to po drugie. Ja akurat nie jestem zwolennikiem Javy (wolę kręgi
    C#, Python, Perl i PHP, w zależności od potrzeb), ale z Javy zdarzało
    mi się już korzystać i na jej szybkość nie narzekałem.

    Co więcej korzystam na codzień z oprogramowania napisanego w Javie (IDE)
    i też jakoś nic złego się nie dzieje.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl