PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista - pytania › Re: Programista - pytania
  • Data: 2008-02-04 00:14:10
    Temat: Re: Programista - pytania
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 4 Feb 2008 00:55:43 +0100, jaQbek napisal(a):
    > Pisząc "pececie" miałem na myśli architekturę 8086. A na co można przenosić?
    > Sun, Spark, różnego rodzaju architektury RISC, o których nawet pojęcia nie mam.
    > Sedno tkwi w wirtualnej maszynie, na której ma działać aplikacja. System, który
    > obecnie tworzę, bez problemu testuję na windowsach, jak i u klienta na maszynie
    > z linuxem. I działa tak samo (no, może u klienta szybciej :) ). Zrób to samo z
    > C++, powodzenia

    Żaden ze mnie programista, ale wydaje mi się że przy założeniu
    muliplatformowości nie powinno być problemu z przenoszeniem kodu. Jak
    kompilator nie jest jakiś udziwniony w zależności od architektury, a
    programista ma świadomość różnic architektur to przecież się da. Poza
    tym x86,spark to jeszcze lapie, ale co ma do tego SUN ?

    --
    *| / / / ___/ __/ Łukasz Jagiełło - lukasz<at>jagiello<dot>org |*