PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista bez wykształcenia technicznego. › Re: Programista bez wykształcenia technicznego.
    From: Any User <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Programista bez wykształcenia technicznego.
    Date: Sun, 10 Jun 2007 21:27:20 +0200

    > Z tego wynikałoby, że nie ważne tak naprawdę to co pod maską, ale żeby po
    > prostu jakoś działało, a przede wszystkim sprzedawało się.
    > W takim razie ludzie tworzący soft są tylko dodatkiem do całego marketingu
    > związanego z produktem.

    Bo dokładnie tak jest. Przynajmniej przy tej klasy oprogramowaniu.

    > E tam, zaraz lotniska...
    > Wystarczy hurtownia spożywcza robiąca 400tys. zł obrotu dziennie...
    > Każda godzina postoju to stracony pieniądz, kolejki ciężarówek,
    > niezadowoleni klienci....

    Widziałem firmy o większym obrocie i zdziwiłbyś się, na jakim
    oprogramowaniu jechały. W sensie, na jak gównianym. A jednak przestoje
    były bardzo sporadyczne. Cała tajemnica tkwi w IT, gdzie kilka adminów
    po 3000-3500 CKP walczy z problemami, których rozwiązanie w sposób
    "profesjonalny" kosztowałoby tą jedną firmę (w rozumieniu: tego
    konkretnego klienta na dany zestaw oprogramowania) kilkakrotnie więcej,
    uwzględniając czas użytkowania tego zestawu oprogramowania.

    > I o to chodzi ;-)

    Zależy, jak dla kogo. Widać, że jesteś kolejnym programistą-idealistą,
    kompletnie bez doświadczenia w zarządzaniu.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com