PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista/ Projektant/Administrator baz danych › Re: Programista/ Projektant/Administrator baz danych
  • Data: 2006-09-11 20:30:51
    Temat: Re: Programista/ Projektant/Administrator baz danych
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11 Sep 2006 12:45:55 -0700, MiReK <r...@a...pl>
    w <1...@q...googlegroups.c

    om> napisał:

    > Okej, ja generuje na podstawie inspiracji z artykulu.

    Pitu pitu z tą inspiracją.

    > Zostawie cie z ta ciekawoscią.

    Prawie, prawie robi wielką różnicę. Trollu.

    > Sam artykul jest mi obojetny, wazne dla mnie jest to co ja mam do
    > powiedzenia, czyli to co mi stoi haha

    Jakby ci był obojętny, to byśgo tak nachalnie nie emitował.

    > Autor tego watku czyli ja uzyl cytatu by zainspirowac temat. Nie musi

    Jak widać jest drastycznie nieinspirujący. Drugi taki.

    > Jakub-chlopiec obejrzal sobie film sensacyjny i swoje wypociny
    > prezentuje na necie hahaha

    Jakby ci to powiedzieć: kupa z ciebie, a nie programista, poszukaj
    sobie, kto to byli Ford, Fulkerson i z czego są słowa grant i revoke, a
    potem zacznij kompromitowaćsię na usenecie.

    Ehh, żebym sygnaturkę musiał tłumaczyć komuś, kto (nieudolnie) próbuje
    dyskutować o programowaniu. Ale żenada.

    ja czyli jakub
    Revoke.