PracaGrupypl.praca.dyskusjeProcter&Gamble-test analitycznego myślenia? › Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
  • Data: 2002-09-10 15:27:57
    Temat: Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
    Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Samotnik" wrote:

    > Mogę spytać, co jest takiego pociągającego w tych wielkich
    > koncernach, aby się poddawać takim testom? Tak dobrze płacą? Na jakie
    > stanowisko startujesz?

    Pociagające jest to, ze po pierwsze zarobki sa konkurencyjen, po drugie
    mozna sie sporo nauczyc, po trzecie jest tam szansa na awans (niesttey w
    polskich małych firmach takich szans nie ma) IMHO. Dlatego własnie ja wole
    duze koncerny niż małe firemki, gdzi ewszyscy są ze sobą spokrewnieni, i nic
    nei zalezy od twoich kompetencji de facto. (Oczywisci eto było uogólnienie,
    wiec prosze mi nie podawac przykłądów ze tak nie jest. Pracowałam i w małych
    firmach, i w duzym koncernie - róznica jest wyczuwalna).
    --

    Lia