PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblemy z wypowiedzeniem › Re: Problemy z wypowiedzeniem
    From: "gosc" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Problemy z wypowiedzeniem
    Date: Tue, 16 Nov 2004 17:55:03 +0100

    > Mam bardzo poważne pytanie i pilnie czekam na odpowiedz. Chcę się zwolnić
    > pracy, którą podjąłem na czas określony. Nie mam w umowie paragrafu o
    możliwości
    > wypowiedzenia (2 tygodnie). Dowiedziałem się, że jedyna możliwość to
    > porozumienia stron. Napisałem takie pismo, że chcę się zwolnić za
    porozumieniem
    > stron i z jaką datą i Dyrektor je podpisał. Czy powinienem dostać jakieś
    zwrotne
    > pismo że firma zgadza się mnie zwolnić, czy samo podpisanie mojego
    wypowiedzenia
> [...]

    to masz problem

    generalnie jesli pismo tylko wplynelo powinno byc slowko "wplynelo" i data,
    jesli zas gosc wyraza zgode to powinien napisac jasno "wyrazam zgode"

    tutaj kazda watpliwosc moze byc interpretowana na twoja niekorzysc

    najlepiej podejsc i grzecznie porozmawiac jak dyrektor to rozumie i
    poprosic, ze jesli sie zgadza, niech napisze nad podpisem "wyrazam zgode",
    albo po prostu ustal z nim i z kadrami, by dali ci pismo do podpisania w
    naglowkiem "wypowiedzenie za porozumieniem stron" - to drugie nawet
    pewniejsze