PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem z wypelnianiem kwestionariusza dla bezrobotnego

  • 1. Data: 2003-01-06 00:51:26
    Temat: Problem z wypelnianiem kwestionariusza dla bezrobotnego
    Od: "Julius" <j...@s...pl>

    Serwus

    Chcialbym sie zarejestrowac jako bezrobotny w urzedzie pracy. Zastanawiam
    sie jaka taktyke nalezy przyjac przy wypelnianiu formularza rejestracyjnego.
    Dokladnie chodzi mi o rubryki:
    minimalne miesieczne wynagrodzenie, ktore jestes gotow zaakceptowac,
    czy kazda zaproponowana oferte pracy gotow jestes przyjac.

    Bardzo prosze grupowiczow, ktorzy maja w tym wzgledzie doswiadczenie, o
    komentarze.

    Pozdrowienia
    Julius

  • 2. Data: 2003-01-06 06:50:57
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Julius <j...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avajot$epv$...@p...warman.nask.pl...
> [...]
    > minimalne miesieczne wynagrodzenie, ktore jestes gotow zaakceptowac,
    > czy kazda zaproponowana oferte pracy gotow jestes przyjac.

    nie ma to zupelnie znaczenia , nikt tego i tak nie czyta

    pozdr
    Dante

  • 3. Data: 2003-01-07 09:10:15
    Od: "Kari" <p...@N...gazeta.pl>

    Julius <j...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > Julius
    >

    > Watpię żeby to miało jakiekolwiek znaczenie, jeśli nawet dostaniesz ofertę
    z Urzędu Pracy, to pracodawca i tak nie będzie miał dostępu do tych danych i
    nikt inny też nie bierze ich pod uwagę. Powodzenia w poszukiwaniu pracy!!
    Kari

  • 4. Data: 2003-01-07 09:11:07
    Od: "Kari" <p...@N...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2003-01-07 09:22:12
    Od: GL <p...@o...pl>

    On Mon, 6 Jan 2003 01:51:26 +0100, "Julius" <j...@s...pl>
    wrote:

    >Bardzo prosze grupowiczow, ktorzy maja w tym wzgledzie doswiadczenie, o
    >komentarze.

    nie znam żadnej osoby z wykształceniem wyższym niż zawodówka, której
    Urząd Pracy załatwiłby jakąkolwiek pracę, więc proponuję wpisać tam
    dowolną kwotę, oddać ten świstek i iść szukać pracy na własną rękę.
    Zasiłku i tak nie dostaniesz wcześniej niż za parę miesięcy, więc
    radzę zakręcić się wokół swoich interesów. Przygotuj się też na
    absurdalne rytuały wyrejestrowywania/rejestrowania tego samego dnia po
    zarobieniu choćby 10zł za roznoszenie ulotek (no chyba, że na czarno
    ;-)...

    GL

  • 6. Data: 2003-01-09 21:18:36
    Od: "Julius" <j...@s...pl>

    Serwus

    Wszystkim wielkie dzieki za komentarze

    Pozdrowienia
    Julius

  • 7. Data: 2003-01-20 13:00:12
    Od: "/-\\utonomic" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Julius" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
    : Serwus
    :
[...]

    Swego czasu zbierałem informację odnośnie systemu obsługi poszukujących
    pracy(nie wiele różniący się od statusu bezrobotnego), gdyż ta analiza była
    mi potrzebna na nauki na uczelni. Wymienione rubryki występują także na
    karcie dla poszukujących pracy. Mogę powiedzieć, jak to wygląda.
    Teoretycznie te pola formularza służą do kojarzenia ofert pracy z
    wymaganiami/preferencjami poszukującego pracy.
    Pierwsza rubryka z reguły jednak nie jest wcale wykorzystywana, ponieważ
    pracodawca w ofercie pracy wpisuje płace _do uzgodnienia_, choć ma obowiązek
    podać liczbowo. Jeżeli się zdarzy, że w ofercie pracy będzie podana kwota, a
    twoja oczekiwana będzie wyższa to tylko służbista nie da Ci adresu firmy,
    która szuka pracowników.
    Druga rubryka jest również mało funkcjonalna, ponieważ to zależy od
    rozmowy z pracodawcą, a wybór pracy i tak należy do Ciebie. Jak Ci dadzą
    ofertę murarza, a ty jesteś informatykiem, to zasadność tego pola jest
    absurdalna.
    Potraktuj te pola jako "ogólnie" informujące.

    Mirek Zawiślan