PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z rozwiązaniem umowy na okres próbny !! › Re: Problem z rozwiązaniem umowy na okres próbny !!
  • Data: 2003-02-11 22:43:53
    Temat: Re: Problem z rozwiązaniem umowy na okres próbny !!
    Od: "..::robo::.." <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Musisz teraz złożyć pismo, ale nie "proszę" tylko "wypowiadam umowę
    > ...."

    Tzn. na umowie jest dokładnie tak:

    Zwracam sie z uprzejmą prośba o rozwiązanie umowy o pracę zawarej dnia.....
    do dnia..... zawartej na okres próbny.
    Uprzejmie proszę o roziązanie umowy za porozumiem stron z dniem.........

    Więc w pierwszym zdaniu ująłem, że chce sie zwolnić a w drugim ewentualnie
    proponuję za porozumieniem.

    I czy tak sformuowane zdania nie są wystarczające ??
    Pzdr
    robo