PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem - prosze o rade › Re: Problem - prosze o rade
    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Problem - prosze o rade
    Date: Thu, 12 Aug 2004 16:16:32 +0000 (UTC)

    Leszek napisał(a):

    > Nie podpisywalem zadnej umowy o zakazie konkurencji i w umowie z tego
    > co pamietam tez nie ma na ten temat wzmianki. Moje stanowisko nie
    > jest utajnione. Co to jest ABW?

    To był żarcik, ABW = Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Taki
    kontrwywiad.
    Hm. co do tego podawania danych - trudno powiedzieć. stary szef może
    coś o tobie złośliwego nagadać... Może nie...
    Jednak w tym przypadku - istnieje ryzyko, że nasmrodzi ci.
    Moją lubą taki jeden tym straszył, że nagada na nią - usadziła go
    jednym zdaniem "jeśli pan to zrobi - może się pan spodziewać pozwu
    sądowego..." I zrobiłaby to - dla niej to żaden problem - jest radcą
    prawnym... Buc by sie zdziwił, że nie jest taki nietykalny jak mu się
    zdaje...

    Jedyne co tu możesz użyć to ta nieterminowość wynagrodzenia... No w
    każdym razie każde "rażące naruszenie obowiązków" przez pracodawcę Co
    jest rażącym - to cztery punkty z całej listy obowiązków, ale nie pomnę
    co tam jeszcze było. Prawie na pewno składki na ubezpieczenia - z tym
    trudno w dzisiejszych czasach, często się pracodawcy spóźniają, więc to
    może być punkt zaczepienia. A ten miesiąc o którym wspominał kolega, to
    od powzięcia wiadmości (tak samo jak przy dyscyplinarce) - w przypadku
    wynagrodzenia, to od razu się orientujesz, ale przy zusie już masz
    trudniej stwierdzić ze terminowo nie płacił. Może przejdź się do zusu,
    sprawdź czy terminowo wpłacał.

    Pozdro
    Massai