PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem › Re: Problem
  • Data: 2003-10-22 21:35:23
    Temat: Re: Problem
    Od: "M.T." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Łukasz" <s...@W...onet.pl> wrote in message
    news:0590.00000167.3f96b720@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Mam problem z pewną firmą
    >
    > Jest taki scenariusz (w skrócie):
    >
    > Pewna duża firma A zleciła wykonanie dzieła firmie B. Z firmą B spisałem
    umowe
    > o dzieło i wykonałem swoją prace. Firma B w umowie ze mną zobowiązała sie
    > zapłacic mi za robote w ciągu 30 dni od wykonania mojej pracy, jednak 30
    dni
    > mineło a kasy nie mam.
    > Moze wiecie co mam/moge w takiej sytyuacji zrobic?

    witam!
    przede wszystkim wyslij listem poleconym (najlepiej z potwierdzeniem
    odbioru) firmie B wezwanie do zaplaty za wykonane dzielo (w ktorym
    poinformujesz firme B, ze jesli nie zaplaci, zalozysz sprawe z powodztwa
    cywilnego - to powinno naklonic firme do myslenia).
    Jezeli to nie pomoze nie pozostaje nic innego jak sprawa w sadzie cywilnym.

    pozdr. M.T.