PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem › Re: Problem
  • Data: 2003-10-23 11:43:17
    Temat: Re: Problem
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli sa to nieuczciwi ludzie, to po co się z nimi zadawałeś. Jak pracujesz
    > dla cwaniaków, to twoja sprawa. Sam jesteś sobie winien. Trzeba wiedzieć, z
    > kim się zadawać.

    Jak komuś zęby wybiją, to też jest winien.
    Frajera trzeba dymać, bo jest frajerem.
    ("Po co mu wyrosły")

    Z taką logiką możesz pracować w wymiarze sprawiedliwości - dla nich też
    winien jest nie ten, co oszukał, a ten co narusza "dobra osobiste"
    oszusta informując innych o jego niecnych poczynaniach.

    Pzdr: Catbert EHRM