PracaGrupypl.praca.dyskusje › ProSystem SA z Wrocławia

  • 31. Data: 2002-07-05 09:49:58
    Temat: Re: ProSystem SA z Wrocławia
    Od: c...@a...pl (Cezary Stypulkowski)

    From: "Marek Janik" <m...@d...ids.pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Friday, July 05, 2002 10:59 AM
    Subject: Re: ProSystem SA z Wrocławia

    > no ale za to uszkodzenia w psychice pozostaja do konca zycia :)

    to moze do sadu po zwrot dodatku za prace w szkodliwych dla zdrowia
    warunkach? :)))))

  • 32. Data: 2002-07-05 09:50:43
    Od: Marek Janik <m...@d...ids.pl>

    > to moze do sadu po zwrot dodatku za prace w szkodliwych dla zdrowia
    > warunkach? :)))))

    kurde .. jakbym wygral proces to moglbym pojsc na rente :))))

  • 33. Data: 2002-07-05 09:52:05
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    "Jakub Szalaty" <q...@b...pl> wrote in message
    > a co do mnie to jakbys sie wybieral jeszcze do paru firm to tez moge kilka
    > slow powiedziec ;) i to nie tylko ja...
    hmm, no niby fakt, ciekawe o ktorych :-)

  • 34. Data: 2002-07-05 09:57:51
    Od: "Witold Rugowski" <v...@p...onet.pl>

    >kurde .. jakbym wygral proces to moglbym pojsc na rente :))))
    moglbys zyc tylko z odsetek ;-))

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 35. Data: 2002-07-05 10:20:37
    Od: "uba" <u...@p...onet.pl>

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, o w mordę, a ja tam papiry wysłałem:-))
    Na szczęście mam pracę i zrobiłem to na próbkę...uffff.
    Serdecznie Wam współczuję, bo z tego co piszecie, to doświadczenia były z
    kategorii średnich.
    uba

  • 36. Data: 2002-07-05 10:26:30
    Od: Marek Janik <m...@d...ids.pl>

> [...]
    > Na szczęście mam pracę i zrobiłem to na próbkę...uffff.
    > Serdecznie Wam współczuję, bo z tego co piszecie, to doświadczenia były z

    ba ....
    dodaj do tego jeszcze rotacje pracownikow szybsza jak w McDonaldzie :)

  • 37. Data: 2002-07-05 10:30:44
    Od: "vjanek" <v...@n...interia.pl>

    >bo z tego co piszecie, to doświadczenia były z
    >kategorii średnich.

    srednich ???
    nizsze kategorie chyba tylko S.Hawking moglby w teorii udowodnic...

  • 38. Data: 2002-07-05 10:31:52
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    "uba" <u...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Na szczęście mam pracę i zrobiłem to na próbkę...uffff.
    > Serdecznie Wam współczuję, bo z tego co piszecie, to doświadczenia były z
    za wysoko je oceniles :-)

  • 39. Data: 2002-07-05 10:42:12
    Od: "Witold Rugowski" <v...@p...onet.pl>

    >AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, o w mordę, a ja tam papiry wysłałem:-))
    no to jak dojdzie do rozmowy to sobie idz i sie dobrze baw :-)))

  • 40. Data: 2002-07-05 10:43:36
    Od: "uba" <u...@p...onet.pl>

    pięknie, k**wa, pięknie.
    A jak chciałem zmienić kierunek kariery i związać się z nimi:-(
    Chyba już nie chcę nic zmieniać:-)