PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawo pracy a kwestie rekrutacji › Re: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
  • Data: 2005-09-28 11:06:23
    Temat: Re: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GT" <g...@c...op.pl> napisał w wiadomości
    news:dhdra7$1nt$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Witam!
    > Szukam i szukam moich danych osobowych opublikowanych na liście chyba
    > przedwczoraj. I nie mogę znaleźć! Post zniknął czy co? :)

    Nie mam pojecia. W archiwach googla jest.

    > No tak, szukając na grupach mojego nazwiska można znaleźć posty z grupy
    > pl.soc.religia, które chyba wyraźnie wskazują, że chociaż niekoniecznie
    > jestem członkiem jakiejś mniejszości religijnej, to te sprawy mnie
    > interesują.

    Nie rozumiem Twojej wypowiedzi, bo ten post, na ktory odpowiedziales,
    dotyczacy rozwazan nad dyskryminacja na tle religijnym w zatrudnianiu byl
    pisany calkowicie bez zwiazku z Twoja osoba. Wszyscy myslelismy, ze
    odszedles z ppd, wszak swoje odejscie oglosiles z hukiem.

    Jesli jestes tym zainteresowany, nie sledzilam Twojej dzialalnosci na psr i
    niezbyt mnie ona interesuje. Szlak do Twoich danych osobowych wiodl przez
    pl.soc.inwalidzi, gdzie podpisywales sie swoim prawdziwym mailem. Wpisanie
    tego maila w googla szybko zaprowadzilo do strony, w ktorej twoj podpisany
    imieniem i nazwiskiem wpis z tego maila (zawierajacy ogloszenie
    matrymonialne) byl w ksiedze gosci pewnej fundacji. A na Twoim profilu na
    sympatia.pl jest Twoje zdjecie, umieszczone tam przez ciebie samego tak jak
    wpis.

    Jesli wracasz i zaczynasz o tym watek, to byc moze Cie boli to ujawnienie
    danych osobowych, ale w tym przypadku nie powinno. Zaprosiles Gazete
    Wyborcza na wytoczony przez Ciebie proces, co wiaze sie z dobrowolnym
    upublicznieniem Twojego przypadku w znacznie wiekszym stopniu niz niszowe
    newsy.

    > Pozdrawiam ZPDŚ i Wrocław!

    Wroclaw jest jeszcze aktualny, ZPDS jeszcze do konca mojego wykorzystywania
    zaleglego urlopu, bo rzucilam prace tam w zwiazku z planowana przeprowadzka,
    zostawiajac sobie przed przeprowadzka jeszcze troche czasu na odpoczynek i
    zajecie sie hobby. Pozdrowienia dla Wroclawia odwzajemniam Lublinowi, a w
    sprawach nie zwiazanych z tematem grupy zapraszam na priv.

    I.