PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawo a MLM??? › Re: Prawo a MLM???
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prawo a MLM???
    Date: Wed, 12 Mar 2003 11:54:38 +0100

    > Można nie lubić np. Amway'a , ale w mojej ocenie oferuje produkty
    > użyteczne i niezłej jakości - jeżeli zbyt drogie, to jesteśmy o krok od
    > stwierdzenia, że cały handel to jeden wielki szwindel, zajmować się nim
    > powinni jedynie Starozakonni - a tak przecież nie jest.

    Sam do siebie dodam: będąc kiedyś na spotkaniu MLM dowiedziałem się, że
    ceny produktów są niższe niż analogicznych dystrybuowanych tradycyjnie,
    ponieważ pomija się znaczną część tradycyjnej struktury handlowej.
    To akutat jest oszustwo, bo podział prowizji dokonywany jest inaczej, a
    nie zachodzi okoliczność, że jest ona mniejsza.
    Gdy to wyartykułowałem ta wątpliwość pies warknął groźnie, i tyle.

    Pzdr: Dogbert