PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawa do napisanego programu... › Re: Prawa do napisanego programu...
    From: Art <a...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prawa do napisanego programu...
    Date: Tue, 14 Mar 2006 15:20:30 +0100

    > Nie chodzi o to aby sie mścić
    To nie ma byc zemsta
    > On stracił do tego programu wszelkie prawa.
    > Właścicielem tegoż programu jest już firma N.
    Na pewno firma je zyskała (prawa) ??
    Jezeli tak to powinni miec kod programu jezeli to było pisane w firmie dla firmy
    albo chociazby slad po po nim, ewentualnie fakture zakupu lub jakas umowe.

    > Nie może go wziąć nie może go usunąć i nie może
    > go wykorzystać w przyszłości w innej firmie.
    No pewnie ze nie moze, bo jak mozna wziac cos czego nie ma :)
    Istnieje tylko w słowach tak samo jak wynagrodzenie za program.

    > Wiec albo firma zrobi łachę i da mu premie,
    > albo ON zepsuje ten program tak aby go kazali
    > usunąć(program),
    > inaczej zostanie posądzony o sabotaż.
    o ile uszkodzi lub zniszczy dane to owszem.
    > Józek
    >
    > Ps.Za błędy sie płaci :)) zapomnij o nim po co robić sobie
    > problemy za pare złotych.
    No jasne ze za bledy sie placi.
    (A podstawowym bledem byla tutaj chec wykazania sie i zrobienia czegos pozytecznego -
    Paranoja)
    I ja tez jestem tego zdania iz nie warto dla paru zlotych i dla takiej firmy , ale
    gdyby
    przyszlo juz co do czego to tez nie bedzie calkiem stracona pozycja.
    Fakt ze latwo tez nie bedzie, bo zawalil na samym poczatku.

    Art