PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawa do napisanego programu... › Re: Prawa do napisanego programu...
  • Data: 2006-03-14 23:47:19
    Temat: Re: Prawa do napisanego programu...
    Od: Józek <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dv7bq0$atk$1@news.dialog.net.pl...

    > Moja opinia jest taka - sposób rozwiązania Twojej sprawy jest bardziej
    > kwestią zasad i przyzwoitości niż prawa.
    > 1. Jeśli to pracodawca by Cię zwalniał nie byłoby praktycznie żadnych
    > wątpliwości. Usuwasz bez jakiejkolwiek dyskusji aplikację (fakt
    > niedotrzymania dżentelmeńskiej umowy o premii ma w takiej sytuacji
    > drugorzędne znaczenie) pozostawiając dane, po fakcie ew. informujesz
    > pracodawcę, że może ubiegać się w drodze negocjacji warunków o możliwość
    > dalszego korzystania z narzędzia i tyle.
    > 2. Skoro to Ty odchodzisz, a nie dotrzymano dżentelmeńskiej umowy
> [...]
    Nie mogę sie z Tobą zgodzić!
    Jeśli chcesz brać podwójną pensje to podpisz z pracodawca
    odpowiednią umowę.
    Innowacje są wpisane w umowę o prace.
    Kto ponosi ryzyko wprowadzenia ulepszenia?
    A co by sie stało gdyby jego produkt naraził firmę na straty?
    Nie dla tego sie zatrudnia inżyniera aby odbierał telefony !
    Nie po to sie zatrudnia najwyższej klasy fachowca aby czegoś
    pilnował.
    Nie potrafię przytoczyć odpowiedniego paragrafu ale to jest
    zapisane, Jeśli chcesz pracować na półetatu w innym (innej )
    firmie musisz mieć zgodę pracodawcy.
    Inaczej wszystko co wychodzi z pod twojej reki jest własnością
    pracodawcy z którym podpisałeś umowę o prace.
    Wiec Jeśli masz genialny pomysł spisz umowę, albo sie zwolnij.

    Józek