PracaGrupypl.praca.dyskusje[Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy › Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy
    Date: Fri, 29 Sep 2006 13:59:15 +0000 (UTC)

    Any User napisał(a):

    > Tak. Normalne pieniądze, to są takie, za które opłacisz podstawowe rachunki.
    > Ale odkładanie, to już jest luksus.

    Że przepraszam, co? Odkładanie 10 tyś. miesięcznie to jest może luksus.
    Odkładanie 300 miesięcznie 'na wypadek gdyby się coś stało', to nie jest
    luksus, tylko próba zabezpieczenia się na wypadek nieprzewidzianych
    okoliczności.

    > No bez jaj...

    Całkiem bez. Pamiętaj, że ZUSu nie płacę (i nie chcę), więc możesz sobie tą
    kwotę dołożyć do kwoty netto.

    > To jeszcze ok.

    > Znowu przesadzasz. Chcesz mieć kasę na luksusy, to poświęcaj się dla firmy,
    > zostań dostrzeżony, awansuj i miej. Najlepiej to każdemu robolowi kokosy
    > dawać za to tylko, że raczy popracować przez 8 godzin...

    Jeżeli dwudniowy wyjazd na imprezę do znajomych z innego miasta, to wg
    Ciebie luksus, na który trzeba zaiwaniać > 8h, to naprawdę nie mamy o czym
    rozmawiać.

    > Popatrz na to z drugiej strony. Dzięki takim warunkom pracownik ma
    > nieporównywalnie lepszą motywację do pracy.

    Sprawdzałeś kiedyś kto pracuje lepiej i wydajniej? Ten nagradzany, czy ten
    karany? Hm?

    > A dlaczego? Otóż jeśli pracownik dysponuje "backupem", to nie pracuje tak
    > wydajnie i ofiarnie, jak mógłby, gdyż właśnie zdaje sobie sprawę, że
    > w razie czego, to ... - a jeśli nie ma żadnego odwrotu, to pomaga mu
    > pracować lepiej i być wiernym swemu pracodawcy.

    Albo traci czas na zastanawianie się skąd wziąć pieniądze, bo nie ma co do
    garnka włożyć i kombinuje bokami.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl