PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownik socjalny - pytanie › Re: Pracownik socjalny - pytanie
  • Data: 2007-05-03 22:03:20
    Temat: Re: Pracownik socjalny - pytanie
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Any User napisał(a):
    > Nie przekonuje mnie takie tłumaczenie.
    W porządku. Nie jestem rzecznikiem PTP lub PSPP żeby Cię przekonywać.
    Osobiście uważam, że zawód psychoterapeuty jest zawodem zaufania.
    Przypadki takie jak przypadek Andrzeja S. zaufanie owo podważa. A
    zaufanie jest podstawą do zbudowania terapeutycznej relacji z pacjentem.
    Rozumiem też, że dbałość terapeutów o zachowanie status quo wynika ze
    zdrowej motywacji zadbania o własny chleb. Dla mnie to całkiem
    wiarygodny i zrozumiały motyw.
    I dużo spokojniejszy jestem, wiedząc, że ktoś, do kogo się udaję po
    konsultacje jest rekomendowanym przez PTP terapeutą lub trenerem.

    > NIKOMU nie powinno sie zabraniać dostępu do JAKIEJKOLWIEK wiedzy.
    Być może. Kulawemu też można umożliwić treningi sprinterskie, tylko po co?

    > ewentualne papiery powinny potwierdzać jedynie wykształcenie, nie zaś w
    > żadnym wypadku zdolność do podjęcia pracy - o to powinien się troszczyć
    > już pracodawca.
    Masz pomysł jak pracodawca może sprawdzić umiejętności kandydata? Bo
    samo przepytanie z teorii psychoanalizy nie wystarczy. Może zasymulować
    krótką, zaledwie półroczną terapię? Tylko jak sprawdzić jej efekty,
    skoro te nie pojawiają się od razu, lecz dopiero po jakimś czasie?

    M.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX